تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


نرفتم اردو:///

گفتم من منت باقریو نمیکشم... عوضش سه تا زنگ تو زیر زمین تنها ولو بودم .... زنگ اخرم دوستم اومدو از تنهایی درم آورد...منم براش انشایی که در وصف باقری نوشته بودم وخوندم وکلی خندیدیم:)))اصن دلم خنک شد^_^ بعدم رفتیم بالا ومن یکی یکی ادای معلما رو در آوردم وبچه ها هم وسط کلاس دلشونو گرفته بودن و سعی میکردن نترکن:))) خیلیم بهم خوش گذشت://

پ.ن:«براش توضیح دادم که من سه روزه مامانمو ندیدم.. دیشب تازه وقت کردم بهش بگم که میخوان ببرن بوستان نرگس... بعد خیلیا بودن که با من رضایتنامه و پول آوردن وقبول کرد... اونوقت بمن میگه:«نمیخوام تو یکی رو ببرم..»منم گفتم «چ بهتر!فدای سرم:/!» میدونم شنیدد°_^

خدا ادمو محتاج بعضیا نکنه...آمین!!

امضا:«بهار باقری ؛))»

+مچ دست ام سوخته...اینم از شانس قهوه ای ما:)) 

میگم چرا پاشنه پام همینجوری تیر میکشه://نگو یه تیکه شیشه هنوز مونده بوده تو زخمم...گرچه درش آوردم ولی.... این ماه صفر کی تموم میشه؟!!

Bahar alone^_^ ۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۹:۱۴ ۱۴ ۵ ۳۱۵

نظرات (۱۴)

  • masi Rika
    سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۱۹:۲۹
    آخ انقد بدم میاد از این مدل آدمایی که از موقعیتشون سواستفاده میکنن!!! :|
    فدای سرت نرفتی بیشتر بهت خوش گذشت!^_^
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آبان ۹۵، ۱۹:۳۳
      این عقده ایه:))) همه بچه ها توشوک بودن چرا نذاشت بیام.. ولی خب نفهمه دیگه...باید تحمل کرد
  • Laya ●~●
    سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۱۹:۴۰
    البته بهار جان گرچه میومدی هم بهت خوش میگذشت😊

    فقط نبودی ببینی پسره چطوری خورد زمین...😂😂😂
    الهی که چیزیش نشده باشه..😁😁😂
    یه جوری افتاد که کل اتوبوس رفت رو هواااااا😂😂😂😂😂
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آبان ۹۵، ۱۹:۵۲
      خخخخ... حقشه... من در هر صورت بهم خوش میگذره کلا:))))
  • مکاترونیک خودرو
    سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۲۰:۰۴
    ازاینجورادمای مغرورمثل باقری متنفرممم
    ولی خیلی خوشحال شدمم که اینجوری عقده ات راخالی کردی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آبان ۹۵، ۲۰:۰۵
      نوشتن یه مسکن قویه:)))))
      منم متنفرم:))))
  • مکاترونیک خودرو
    سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۲۰:۱۰
    آرره انگاروقتی مینویسی دیگه هیچ چیزی نیست که دربارش غصه بخوری وذهنت خالیست وشاادی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آبان ۹۵، ۲۰:۱۹
      میدونی اگه فقط یه درصد احتمال اینکه باقری دفترمو بگیره چی میشه؟؟؟ نابوددد... اخراج:|||
  • امیری حسین و نعم الامیر
    سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۲۰:۲۲
    بهار با اتوبوس بیرون رفتید؟
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آبان ۹۵، ۲۰:۲۹
      من که نرفتم...لعیا اینا رفتن..با اتوبوس که انگاری آه من گرفتشون اتوبوس وسط راه خراب شد وبقیه راهو پیاده رفتن...بعد انگار موتوریا خیلی مزاحمشون شدن... گرچه در نظر دخترا اینا مراحم ان:)))
  • Haa Med
    سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۲۰:۲۴
    نرفتی که نرفتی در عوض کلی خندیدی.
    :-)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آبان ۹۵، ۲۰:۲۷
      اصن شاید اگ میرفتم اینقد بهم خوش نمیگذشت:))) یه روز فراموش نشدنی بود امروز^_^
  • Laya ●~●
    سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۲۰:۵۳
    مزاحم که چه عرض کنم هیولااان ...😵😨😱😲😲😡😬😠😣😷
    نمیدونم کی زمانش میرسه که ایران از این هیولاااااها پاک بشه😳😳
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آبان ۹۵، ۲۱:۵۱
      گنده ش نکن دیگه:)))
  • pary daryay
    سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۲۱:۰۴
    ((((((((-:عاشق اون پستت شدم که دوستت داشت میگفت نمیدونم مخ کودومو بزنم
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آبان ۹۵، ۲۱:۵۱
      خخخخ. شومام  درمانده اید در این جهت؟؟؟
  • محمد حسین
    سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۲۳:۰۵
    باقری کیه ؟

    بهارباقری کیه ؟:|
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آبان ۹۵، ۲۳:۰۵
      باقری ناظممونه...بهارم خودمم.الکی نوشتم بهار باقری:))
  • آرزو ^_^
    سه شنبه ۲۵ آبان ۹۵ , ۲۳:۱۱
    درسته که ادای بقیه رو درآوردن اصلا کارِ خوبی نیست ولی ماهم تو راهنمایی که اینکار رو می‌کردیم بهمون خوش می‌گذشت ، یکی از بچه‌ها خیلی حرفه‌ای بود ، عاشق این بودم که زودتر نوبت‌ِ من شه و ادامو دربیاره و بخندیم .
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آبان ۹۵، ۲۳:۱۵
      اصلا کار خوبی نیست ولی عایا کار باقری خووب بود؟!!!
      :)))) من حرفه ایم تو ادا درآوردن ^_^
  • نگار عین
    چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵ , ۱۱:۴۸
    اول برم پست قبلو بخونم :D
  • hamiw
    چهارشنبه ۲۶ آبان ۹۵ , ۱۷:۰۴
    blog khoubi dari be web manam sar bezan
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان