تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


خیلی اعصابم ریخت بهم...چرا عاخه؟؟ پدر جان؟؟؟ چرا میزنی خب؟؟؟ اون بچه غرور داره..اشتباه کرده فدای سرت:/// چرا میزنی تو صورتش؟؟ چرا جلو دوستاش خورد وخارش میکنی؟؟ بعد میخوای بشه « انسان موفق» بعد میخوای باهات روراست باشه بزرگ شد؟؟؟ بعد میخوای عقده ای نشه؟؟؟فکر میکنی« تربیت» تو « کتک» خلاصه شده؟؟؟ میخوای ادمش کنی هااا؟؟تو اول برو خودتو آدم کن... لا ادم!!!

پ.ن: خاهشا اگ پدر ومادر شدید... به هیچ وجه بچه هاتونو کتک نزنید...

Bahar alone^_^ ۲۹ آبان ۹۵ ، ۱۴:۵۵ ۳۱ ۱۱ ۸۰۲

نظرات (۳۱)

  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۰۲
    ببین من ی آبجی دارم
    همش دو سالشه

    ولی گاهی مواقع جوری حرسمو در میاره
    که اگه نزنمش به خودم باید فوش بدم
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۹ آبان ۹۵، ۱۵:۰۳
      تو ماجده ای؟؟؟
      نزنش گناه داره:)))
  • دایناسور
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۰۴
    راست میگی ، خیلی اشتباه بزرگی میکنن

    http://daynasor.ir
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۹ آبان ۹۵، ۱۵:۰۵
      :)))) شاید حتی زندگی اون بچه رو نابود کنن... غیر از دردش...روح بچه له میشه:|||
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۰۸
    آخه پرووووووو پروووووووووو

    الله اکبر
    بهش میگم
    نکن
    اون کارو انجام نده
    به کتابای من دست نزن قربونت بشم
    مبینا!
    د میگم دست نزن دیگه
    و...


    که آخرش به زدن ختم میشه
    هرچند که چون ته تغاریه
    پروو شده...د آخه منم میزنه:(
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۹ آبان ۹۵، ۱۵:۱۰
      من داداشمو اصلا نمیزنم... تهدیدش میکنم... داداش منم خیلی لوس شده... خیلی!!!
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۱۱
    مگه داداشت چن سالشه
    که با تهدید آدم میشه
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۹ آبان ۹۵، ۱۵:۱۳
      چهار سال واندی... 
      ببین من اون داداش بزرگه وقتی کوچیک بودم نمیزد منو...الانم من نمیزنم اینو:)))  رابطه ی زنجیری داره خب:|||
  • فرید صیدانلو
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۲۰
    اشتباه است
    قلبم تیر کشید بعد از خوندن این
    خیلی از دردام تازه شد
    خاطرات درس گرفتنی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۹ آبان ۹۵، ۱۵:۲۲
      ببخشید اگه ناراحتت کردم:((
  • منتظر اتفاقات خوب
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۲۸
    ان شاالله که نمی زنیم.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۹ آبان ۹۵، ۱۵:۳۰
      از شمام قول گرفتم...
      پس فردا نیام ببینم...یه بچه وسط کوچه وایستاده دماغش اویزونه داره هق هق گریه میکنه... بعد معلوم شه بچه یه تو بوده...:))) خود دانی!!!
  • خنـــــــــღــــــــــده ڪدہ ツ
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۳۲
    مگه سگه که چخه چخه میکنی

    با ملایمت باهاش رفتار کنیم میره
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۹ آبان ۹۵، ۱۵:۳۳
      خخخ باعشه...از دست تو:///
      برو گلم...برو دیگه..برو..برنگرد...نه نیگا نکن..برو!! گفتم برو!! هویییی!!! برو 
  • Laya ●~●
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۳۶
    آآآآآآآآآخیییییییییی😟😟😳
    کی کتکت زده حالا؟؟
    باباا دوره زمونه عوض شده 😕😕
    فسقله ما منو میزنه تازه من که بهش تیکه میندازم میره به بابام میگه:بااااابااااا لعیااا منو زد😣😣😣😡😬
    خوووووو آخه فسقله بزار بزنم بهد بیا منو لو بده😒😒😒😪
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۹ آبان ۹۵، ۱۵:۳۹
      من خانوادم خوشبختانه کودک ازاری ندارن:|||
      دقیقا!!! علی ما هم:|||:))))
  • hadis:) zed
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۴۹
    باشه گل دخترم توخودتو عصبی نکن
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۹ آبان ۹۵، ۱۶:۳۱
      :))) باعشه مامان جونم:))
  • Mr. Maleki
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۷:۳۲
    اگه قصتاخی از این نسل میبینیم سر اینه که درست تربیت و تنبیه نشدن حالا من با کتک زدن کاری ندارم ولی خیلی تاثیر داره..
  • امیری حسین و نعم الامیر
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۷:۴۳
    من میخواستم بزنم ولی چون تو گفتی چشم...
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۹ آبان ۹۵، ۱۸:۰۴
      وای وای:)))) چ کار زشتی... گناه داره طفل معصوم:)))
      ( شکلک ذوق) من چقدر تاثیر گذارم:))
  • Poker Face
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۸:۰۸
    گاهی خیلی دلم برا بچه هایی که با کتک بزرگ میشن میسوزه:( بعضی وقتا انقدر اثراتش بده که میتونه کلِ آینده ی بچه رو خراب کنه...هی:(
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۹ آبان ۹۵، ۱۸:۱۱
      من واقعا میسوزم با هر قطره اشکی که بچهه میریزه... عاخه کجای اسلام ودنیا گفته کتک زدن تربیت کردنه؟؟؟ عاخه روانی  که نمیتونه اعصابشو کنترل کنه وبچه رو میزنه ایا درسته بچه بیاره؟؟؟ نه درسته؟؟؟
  • Poker Face
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۸:۱۳
    ن اشتباه محضه:/
    تازه مشکل اینجاست اونایی که فرهیخته و عاقلن یکی دوتا بچه بیشتر ندارن اینجور آدمای بیشعور 10تا10تا بچه میارن:/
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۹ آبان ۹۵، ۱۸:۱۴
      ینی در خونه که وا میشه هشتا هشتا میریزن بیرون... قدونیم قد... 
  • فرشته ...
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۱۹:۵۹
    اصلا یکی از دلایلی که بچه دوست ندارم همینه , من اعصاب بچه بزرگ کردن ندارم.
    از طرفی دلم هم نمیاد بچه ی بیچاره رو بزنم.
    پس یا باباش باید بزرگش کنه یا براش پرستار بگیره:))
    یاعلی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۳۰ آبان ۹۵، ۱۱:۰۱
      واقعا سخته....قدر ماماناتونو بدونید:))
  • گمـــــــشده :)
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۲۱:۴۲
    یکی از تاثیرات بد کتک که به چشم خودم دیدم اینه:
    اولش می ترسه ولی دفعات بعد سعی می کنه نترسه و تحمل کنه. به حایی می رسه که دیگه گریه هم نمی کنه. بعد از تموم شدن کتک صاف تو چشمای کتک زننده نگاه می کنه و می گه دیدی نترسیدم؟ من شجاعم. حالا هر قدر می خوای بزن.
    و یه لبخند حاکی از پیروزی تحویل می ده که تا ته بسوزه.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۳۰ آبان ۹۵، ۱۱:۰۱
      دقیقا!!!هرچی بزرگ تر میشه حار تر میشه...
  • Haa Med
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۲۱:۵۲
    پدرم فقط یک بار منو زد. به جاش مادرم تا دلتون بخواد همین الانشم منو تحقیر میکنه و...
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۳۰ آبان ۹۵، ۱۱:۰۸
      تحقیر نمیکنه ... فکر میکنی:))
  • اینجانب ..
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۲۳:۰۱
    به نظر اینجانب هم کتک زدن بچه و خرد کردنس کنار دیگران کار درستی نیست در شخصیتش اثر میزاره.
    هیچ ربطی به شعور ادما نداره که اونی که ۱۰ بچه داره بیشعوره و اونی که ۲ بچه داره باشعور
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۳۰ آبان ۹۵، ۱۱:۰۹
      میدونم ربطی به تعداد فرزند نداره.ولی اون بیشعور بهتر نیست بجای ده تا دوتا بچه داشته باشه؟!!
      +با اون جمله ت که رو شخصیت تاثیر میزاره شدیدا موافقم:))
  • علیرضا علیرضا
    شنبه ۲۹ آبان ۹۵ , ۲۳:۰۲
    سلام.من روزی 500 تا بازدید کننده دارم.اگه خواستید میتونیم تبادل لینک کنیم.اگه خواستید بیاین تو وبلاگم قسمت تبادل لینک (قسمت بالایی وبلاگ) و بهم پیام بدید.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲ آذر ۹۵، ۱۶:۱۰
      افرین!!! ادامه بده...تو میتونی!!!
  • مجتبی مطوری
    يكشنبه ۳۰ آبان ۹۵ , ۰۰:۱۰
    آفرین
    من بخاطر همین نکته با یکی تو پارک دعوا کردم.
    کسافت بخاطر اینکه پسرش اتشباهی روش نوشابه ریخته بود پسره رو داشت میزد😃 از منم یه مشت حلال خورد😂
    ولی میگما اینکارو نکنید بعد مجبور میشید با تعهد از کلانتری خارج بشید😊.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۳۰ آبان ۹۵، ۱۱:۱۰
      افرین بر شجاعتت!!!بهت افتخار میکنیم:))
  • fatemeh .m
    يكشنبه ۳۰ آبان ۹۵ , ۰۰:۵۷
    شدیدا موافقیم :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۳۰ آبان ۹۵، ۱۱:۱۰
      شدیدا ممنونم:))
  • آقای صفری ....
    يكشنبه ۳۰ آبان ۹۵ , ۱۴:۲۶
    بسیاااااارموافقممم..........

    اصللللللللللاااااااا غلط بکنه دست روبچه درازکنه
    این جرمه............
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۳۰ آبان ۹۵، ۱۷:۳۴
      عاره...اصن میشه به جرم کودک ازاری بچه رو ازشون گرفت:))
  • amir (s.i
    يكشنبه ۳۰ آبان ۹۵ , ۱۵:۵۶
    بعضی وقتها باید زد
    نزنی پررو میشه،فردا همین کتک نزدنا رو تحویل خودت میده
    تربیت یعنی این...حال کردی!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۳۰ آبان ۹۵، ۱۷:۳۳
      بازم شما؟!!
      باش:/توخوبی:||
  • amir (s.i
    يكشنبه ۳۰ آبان ۹۵ , ۱۷:۴۲
    :-P
    :-P
    :-\
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۳۰ آبان ۹۵، ۱۷:۵۶
      عه!مسابقه نقاشیه؟؟؟
      بیا:
      °_^
      ^_^
      •_•
      :)))
      (°_°)
      *_*
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان