تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


میگویم یه کمی زشت نیست که انزبات_ انظبات_ انذباط_ انضبات_ عنزبات_ انظباط ام را دادند 18:|

مادر میگوید برای دختر عار عسد که بشود18:| اما خب من که مثل ان دسته خاله پیرزن های کلاس ننشستم با بغل دستی ام ورور کنم که... ! خب من اصلا بغل دستی نداشتم که:/ میز آخر هم مینشستم... حداقل امسال را آدم شده بودم.. اما چون در روزی از روزها زنگ تفریح را نرفتم بیرون وناظم ان پایین عربده میکشید که: کسی تو کلاسا نباشه... ومن تو کلاس بودم وآمد من را دید... گفت انزباتم را کم میدهد:))

مادر اصلا به نمره هایم نیم نگاهی نکرد وگفت که تا عنزباطم 20 نشود ... بقیه اش بماند حالا:|!!

من هم ازجانب دفاع واینا گفتم: هفتم که شدم17... هشتمم شدم17/5 ... امسالم که...! حالا چهار سال مونده تا عنزباط ادمیزادی:))) حرص نخور مادر جان:))

+ باقری به همه گیر میده که موهات بیرونه... ناخوناتو لاک زدی...ابرو ورداشتی وفلان و دوس پسرت اومده دم مدرسه:||| اونخ بمن میگه: ناخوناتو نجو :/ 

بسلامتی خانم باقری:)))

امضا: بهار بی انظبات بی ادب بی تربیت:)) ( البته بقول خانم ناظم)

بی ربط نوشت: من لیاقت خیلی از نداشته هایم را ندارم!!:)

Bahar alone^_^ ۲۴ آذر ۹۵ ، ۲۰:۲۲ ۱۵ ۸ ۳۵۱

نظرات (۱۵)

  • پرتقالِ دیوانه
    چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ , ۲۰:۵۷
    اصن بحث انضباط (درستش همینه بهار املا خفن) رو واردش نشو که من دلم خونه
    دختره ابرو برداشته مو رنگ کرده ناخن لاک زده مانتو کوتاه هر روز هم دیر میاد میشه 19 اونوقت من بدبخت هم میشم 19
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ آذر ۹۵، ۲۱:۰۰
      باز تو شدی 19:)))
      ممنون بابت  املا هه:)))
  • آرزو ﴿ッ﴾
    چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ , ۲۱:۲۹
    من فکر می‌کردم تهدیدای همه‌ی معاونا مثل معاون ما تو خالیه !!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۱۱:۰۱
      خخخ نه مال ما مرد عمل ان:||
      :))
  • Laya ●~●
    چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ , ۲۲:۵۱
    انضباط که چه عرض نومایم...
    شدم 19..
    ولی نمرات درخشااااان اون بالاشو چیکار کنم؟؟!!؟!؟
    یهنیااااا داداشم کلی خندید بهم😕😕😣😢😢
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۱۱:۰۲
      خخخخ.کوفتت شه بچه مثبت:))
  • Haa Med
    چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ , ۲۳:۵۵
    به امید خدا بزودی بیست میشی.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۱۱:۰۲
      4 سال دیگه به امید خدا:)))
  • منتظر ..
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۰۰:۲۹
    سلام
    پس یه برنامه 6 ساله تدوین کردین
    واقعا این دوره ها رو تموم کنید بیاین دانشگاه تا نوع دیگری از انضباط رو درک کنید
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۱۱:۰۲
      نوع دیگر؟؟ یاعلی:| من تو همینشم موندم والا:))
  • مجتبی مطوری
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۰۱:۴۰
    مدیر مدرسه ی خواهرم هم اینجوریه خیلی ایراد میگیره یبار خواهرم کتابشو یادش گرفتم بردم پیشش بعد مدیرشون بهم گفت اسمش چیه بعد که اسمشو گفتم رفت سمت پوشه ی خواهرم و ی برگه به پوشه اش چسبید حالا نمیدونم چی بود ولی تا الان لگبهش نگفتم😂میترسم حسابی ازش کتک بخورم!☺
  • زوج مهندس
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۰۸:۳۳
    این ناظما کلا فازشون اینجوریه...
    ایشالا همون چهارسال دیگه :)
    قُصصصصِه نخور
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۱۱:۰۴
      همون چهارسال:)
      پسته میخورم نگران نباش:)
  • Niloufar .V
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۱۳:۰۴
    خوبه که !
    من 15 هم شدم
    اصن روایت داریم میگه بچه ای که انظباطش 20 باشه بچه نیس! والاع!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۱۳:۳۲
      بچه نیست:/ ازین شیر پاستوریزه هاست:)))
      والاع:))
  • لیمو ترش🍋
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۱۶:۰۴
    حالشو ببر!!! اصلا متوسطه اوله و ازیت و ازار مسعولای مدرسه و انزبات کم و اخر سال یکم التماس برا اینکه دوره دوم قبولت کنن!!!
    خود من!پارسال عنزباتم 16 17 بود ... با مدیرمون کل کل میکردیم بدجور... اخر سال 20 داد بهم...
    تازه ب تو میگه ناخوناتو نجو... من پارسال لامپ شکستم... در کلاس کندم... پرده دیتاشو رو از سقف کندوندم افتاد زمین😆
    امسالم حال کن ک دهم پدرتو درمیارن:)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۲۳:۱۳
      اخر سال که بمنم 20 میده:)))
       باقری به خون من تشنه س به والله!
  • نی لو
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۱۷:۱۴
    فک کنم اول دبیرستان بودم، سر امتحان دینی تقلب گرفتن ازم انضباط شدم ۱۶ :))))
    به مامانت بگو بت افتخار کنه! ;)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۲۳:۱۲
      :)) افتخار!! چه ژالب:|
      بزار برم کامنتتو بمامانم نشون بدم^__^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان