تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


اصن من شانس ندارم:)

اون از اون که صفحه ارای گرامی برا داستانم که کلا شخصیتش پسر بود عکس دختر کشیده بود با پنج کیلومتر دامن:|| بعدم که رفتم شاکی گفتم که اغای سردبیر محترم:) اینجانب اعلام مینمایم تمامی داستانهایم دارای شخصیت اصلی پسر میباشند:/ لدفا مراعات بفرمایید...

بعد ایندفه گرفته به صفحه آرا سفارش کرده اینو کشیده:

بعد منم ذوق مرگ شدم اصن:| بعدم زدم صفحه بعد وا رفتم اصن:|| همه ذوقم خابید یهو:/ چرا این اینقدر خوشگله؟

امضا :بهار حسود!

Bahar alone^_^ ۲۵ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۵ ۱۵ ۱۱ ۴۲۲

نظرات (۱۵)

  • لیمو ترش🍋
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۱۶:۰۱
    عایا نقش اول داستان شما ب همین پاکی و ارومی عه که این پسر صفحه بعد هس؟!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۲۳:۱۴
      نع:))) اولیه ماله منه عاغااا:| تازه اینقدم شره که خودا میدونه:)
  • پرتقالِ دیوانه
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۱۶:۴۱
    عزیزم چقدر خوووبننننن
    کجا چاپ میشه داستانات؟
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۱۹:۵۲
      مجله سلام بچه ها:))) البته برا نوجوانانه:|
      قابلتو نداره عزیز:))
  • آرزو ﴿ッ﴾
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۱۷:۳۵
    خیلی خوشگلن ^_^
    یه‌سوال ؛ فکر کنم قبلا گفته‌بودی ولی یادم نیست ، اینا کدوم مجله‌ست ؟
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۱۹:۵۲
      سلام بچه ها:)))
      میسی
  • Laya ●~●
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۱۹:۳۱
    میگماااا میخوای خودت صفحه آرا بشی؟؟!!!؟
    بابا این چه وضعشه...
    هر وقت داستان نوشتی کنارش یه مدل از شخصیت داستانتم بش بده که اینجوریی نشه!!!؟!!
    😕😕😊😂😃😄
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۲۳:۱۱
      نه میخام بگم پری بیاد بشه:)))
      باعشه خاهر^_^
  • sina S.M
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۲۱:۵۵
    اسم این مجله رو نشنیدم تاحالا ! نبات کوچولو رو شنیده بودم ولی اینو نه ؛)
    بریم بخریم پس !
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۲۳:۰۹
      خب:| تو مسخره کن:| ولی برای نوجوانه:))
  • فاطمه :)
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۲۲:۱۳
    خخ الان شخصیته کدومه گیج شدم
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۲۳:۱۰
      معلوم نیس؟ اولی ماله خودمه دومی برا یه یارویی هس:|
      ^___^
  • محمدرضا عاشوری
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۲۲:۵۰
    دومی چه چهره نورانی داره :))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۲۳:۱۰
      عاره:| مظلوم و آروم...
      اصن اولیه که معلومه خودمم:))
  • Niloufar .V
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۲۳:۲۴
    اولی به نظرم بهتره
    پسر باید شر و کله خراب باشه
    اصن چه معنی داره پسر اینقده مظلوم باشه
  • Niloufar .V
    پنجشنبه ۲۵ آذر ۹۵ , ۲۳:۲۴
    اولی به نظرم بهتره
    پسر باید شر و کله خراب باشه
    اصن چه معنی داره پسر اینقده مظلوم باشه
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ آذر ۹۵، ۲۳:۳۶
      موافقم:)) کله خراب و شیطون:))

  • محمد ،،،
    جمعه ۲۶ آذر ۹۵ , ۰۹:۱۳
    خوبه
    ژورنالیست بودن دلچسبه
  • محمد ،،،
    جمعه ۲۶ آذر ۹۵ , ۰۹:۱۴
    من شما رو خیلی وقته دنبال میکنم
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۶ آذر ۹۵، ۱۴:۳۷
      پس چرا من نمیبینم؟؟
  • زوج مهندس
    جمعه ۲۶ آذر ۹۵ , ۱۸:۴۹
    انصافا خوشگله :/
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۶ آذر ۹۵، ۲۰:۰۵
      اوهوم:)))
      خوشتیپم هست:|
      بگم بیاد خاستگاری دخترتون؟؟
  • masi Rika
    شنبه ۲۷ آذر ۹۵ , ۱۴:۲۷
    داستان اون بنده خدام که دختره واسش عکس پسر گذاشتن! :|
    این صفحه آرائا دو خط داستانو بخونن بد نمیشه ها! :|
    ای جان!:)بهارمن داستاناشو چاپ میکنه!❤❤
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۷ آذر ۹۵، ۲۱:۳۶
      این صفحه آراها اصن هرچی عشقشون کشید..هرچی بلد بودن..! کلا ادمای مستقلی ان واسه خودشون
      :)) مرسی آجی^_^
  • sina S.M
    شنبه ۲۷ آذر ۹۵ , ۱۹:۴۶
    کلا همتون تو فاز اینید که من مسخرتون میکنم ها :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۷ آذر ۹۵، ۲۱:۳۸
      حقیقت تلخه^_______^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان