تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


شاید بزرگترین ونادرست ترین حرکت زندگیم اول از همه زدن یه وبلاگ بود.دوم از همه مشخص کردن اسم و سن وسوم از همه جواب دادن به کامنتهای خصوصی ای که اصلا لزومی به کش اومدن وادامه دار شدنشون نبود.

مطمئنا اگه سن ام رو مشخص نمیکردم و اگه نمیگفتم «أنا البهار!» اونموقع شاااید،اون عده بلاگرهایی که تو تک تک پستهاشون کامنتهای من چشم نوازی میکنن میومدن ولااقل یه سر خشک وخالی بهم میزدن!

#ماشین_پلنگ_صولتی:)


Bahar alone^_^ ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۲:۳۴ ۲۷ ۱۳ ۴۷۶

نظرات (۲۷)

  • هاژ محمود
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۲:۴۳
    سلام

    مگه اسمتون چیه!؟
    چند سالتونه؟!
    اِ! کامنت خصوصی هم میشه داد؟!

    :دی

    اشکال نداره با!
    بیخی!

    این نیز بگذرد!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۵ فروردين ۹۶، ۱۲:۴۶
      سلام
      +:)))در حوالی کوچه علی چپ هوا چطوره ست؟!
      +کج میگذرد!:))
  • ببر بنگال
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۲:۴۹
    خخخخخخخخخخخخ
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۵ فروردين ۹۶، ۱۳:۰۲
      :))))
      پیکان صولتی میخای؟!
  • رفیعه رجعتی
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۲:۵۳
    هواتو داریم باو! منتهی دورادور :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۵ فروردين ۹۶، ۱۳:۰۲
      :))
       نه اینکه زیادی دورید از تیررسم خارج شدید!ماشالاه:)
  • هاژ محمود
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۲:۵۵
    سلام می رسونه! :دی

    خدارو شکر ک می گذرد! :-)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۵ فروردين ۹۶، ۱۳:۰۱
      هواش سلام میرسونه؟:))
      +نگذره پ چیکار کنه؟
  • دچــ ــــار
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۳:۰۲
    قشنگ بود مطلبت
    خندیدنم گرفت :)))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۵ فروردين ۹۶، ۱۳:۰۳
      اگه درد من باعث«خندیدن گرفتن »شما میشه...خب بشه:)))
      والاه:)
  • محسن خان
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۳:۰۴
    پیشنهاد میکنم یه بالا بالا بخرید برای خودتون :دی خخخخخخخ
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۵ فروردين ۹۶، ۱۳:۰۶
      اوهوع!
      یهو شدی محسن!
      بشین جانم!
      +ما نشستیم جانم:دی
      :)))
  • مجتبی مطوری
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۳:۱۹
    ماشین صورتی(: چقدر خوشرنگه(:
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۳۴
      ^_^
      بیچاره ماشینه اگه اینو میشنید مطمئنا استارت میزد:دی
      :)))
  • خانومِ حدیث :)
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۳:۳۸
    وای خدا صورتیش چه نااااازه =)))))
    این اصن واس منه کی گفته مال پلنگ صولتییییهههههه؟ =]]]]]
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۳۵
      ^_^
      روشن نمیشد ولی.پدر صاحابشو در آورده بود:دی
      +مال خودت!!!
  • آرزو ﴿ッ﴾
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۳:۴۱
    درسته که آبِ رفته به سرچشمه نمی‌گردد باز و بهتر آن است که غفلت نکنیم از آغاز! اما جلوی ضرر رو از هرجا بگیری منفعته :))
    آخی! یه چراغش هم روشن نمیشه!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۳۷
      بنظرت چطوره یه هویت گمنام برای خودم بسازم و این وبمم حذف کنم؟:دی
      +اون ماشین علاوه بر چراغ ،موتورشم اسقاطی بود:¶
  • اسمم محموده
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۳:۵۰
    من میخونمت :|
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۳۸
      :))
      شما لدف داری^_^
  • sina S.M
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۴:۲۸
    سلام چخبر خانم ۱۵ ساله :)

    بزرگترین خبطرو نمیدونم ولی فکر کنم یکی از بزرگترین چلنج هایی که یه انسان میتونه داشته باشه اینه که یه وبلاگو تا آخر عمرش حفظ کنه !!

    البته منظورم از وبلاگ جایی است که بشه کامنت داد نه مثل بعضی ها که کامنتدونی رو بستن و عملا به خواننده میگن : خفه شو بذار دو دقه در تنهایی خودم باشم .. :))

    چه جالب اینجا هم قضیه کامنت خصوصی رو مطرح کردی . یه اسکرین شات میگیرم جهت مدرک ..

    وای چقدر زیاد شد . فعلا
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۳۹
      :))
      دارم میسوزم ازینکه چرا نمیدونم چند سالته»_«
      :)
      +بعضی وبلاگام بس پست رمزدار داره ادم فکر میکنه تو گاو صندوقه:¶…
      +چ گیری دادی به این قضیه!!!
  • آندرومدا :)
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۴:۴۸
    چه ژون :*
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۴۰
      پیکانه؟!
      :دی
      و
      :دی
      وباز هم
      :دی
  • آرزو ﴿ッ﴾
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۵:۰۹
    من انقدر این شعره رو تکرار کردم که بالاخره فهمیدم آب این رود هستش! :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۴۰
      رود وچشمه ....فرقی نداره!مهم اصل نکته ست!:))
  • yasiii hk
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۵:۳۷
    وای پیکان صورتی :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۴۱
      به پدرت بگو بخره ^_^
  • ABOLFAZL :.
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۶:۱۶
    پیکان بدرد نمی خوره بابا
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۴۲
      اونم صورتیش!:)
  • لیمو ...
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۷:۴۸
    بیخیال بقیه:)
    واسه خودت بنویس
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۴۳
      درستش هم همینه!
      :)))
  • محمدرضا مهدیزاده
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۱۸:۰۱
    که اینطور ....
    چقد میخواین اشتباه کنین ٬ وبلاگتون و جمع کنین دیگه خخخ
    موفق باشید همچنان
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۴۵
      :((
      تورو خدا...
      اجازه بدین بمونم!
      قول میدم بیشتر کار کنم پول اجاره وبمو سر ماه بدم:))
      +انقدر موفق باشی که زده شی از هرچی موفقیته:دی
  • 💖 miss fatemeh 💖
    سه شنبه ۱۵ فروردين ۹۶ , ۲۲:۵۱
    شاید اشتباه منم بوده!
    بیخیال :)
    چیزی که شده به هرحال :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۴۶
      واقعا هم اره.
      بیخیال نشیم پس چی بشیم؟:)

  • محمود بنائی
    چهارشنبه ۱۶ فروردين ۹۶ , ۱۴:۳۸
    کلا بلاگ نویسی دلیه، هرجا دلت میگه برو، من یک سری ها را دنبال میکنم که شاید یکبار هم توی وبم نیومدن، یک سری ها را تا یک جایی دنبال کردم، یک سری ها هم من را دنبال میکنن که شاید توی وبشون هم نرم.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۴۷
      اینم حرف حقه خوب
      نمیشه چاقو گرفت زیر گلوی ملت که:«یالا بیا وب من نظر بده!یالاه!»
      چی بگم ...:))

  • این همه فاطمه هست و این همه فاطمه نیست
    چهارشنبه ۱۶ فروردين ۹۶ , ۱۷:۰۵
    بابا تو ک خوبے:/وب من تار عنکبوت گرفته ...دیگه ...کم مونده عکسای خانوادگیمو بزارم ...بس کسی نمیادش اونور 😂
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۴۸
      رمز وای فای تونم نوشتی مگه؟!
      +آدرس بده بیام:)))
  • نگار عین
    چهارشنبه ۱۶ فروردين ۹۶ , ۱۹:۵۷
    چرا؟ :))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۴۸
      چون «چ» چسبیده به«را»:))
  • فاطمه زهرا
    چهارشنبه ۱۶ فروردين ۹۶ , ۲۰:۱۰
    سلام!
    وایییییی بهارررررر....
    از بس اومدی وبم... کامنتات مثه سیل میان...
    دیگه دارم دیوونه می شم... اینم شد دوست؟!
    خخخ!!!
    دیوونه پ کجایی؟!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۰:۵۰
      وای خدا!
      باور کن هر چی میفرستم نمیاد.میگه«هرگونه تبلیغ ممنوعه وفالان فالان»
      :)))
      لینکم کن.
      لینکت کنم:))
  • فاطمه زهرا
    چهارشنبه ۱۶ فروردين ۹۶ , ۲۱:۰۸
    واییی آره منم امتحان کردم نمیشه لینکت کنم دقیقا همون میاد!!!!
    حالا چی کار کنیم؟؟!!!!! :(
    تو ببین می تونی لینکم کنی؟
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۱:۱۵
      وایسا ببینم.
      +عجب شانس خوشرنگی داریم ما!
  • فاطمه زهرا
    چهارشنبه ۱۶ فروردين ۹۶ , ۲۱:۱۵
    راستی بهار...
    می خوام تو بیان یه وب بزنم...
    باید چیکار کنم؟
    حوصله ندارم بگردم خودت بهم بگو
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۱:۱۶
      بزن:بیان ثبت نام:))))
      دارم از ذوق میترکم!^_^
  • Poker Face
    چهارشنبه ۱۶ فروردين ۹۶ , ۲۲:۱۹
    یه موقع از ما خرده نگیری بهار جانمان:)
    من دیر به دیر کلا میام وبم ولی بیام وب تو حتما میام:))
    من شرمنده حضور پررنگتم هستم که نمیتونم بیام:(
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۲:۲۷
      :))))
      نه بابا.
      برو به زندگیت برس جانم^_^ همون بهتر که کمتر بیای ...هی دور شی از این زندگی مجازی!:))
  • sina S.M
    چهارشنبه ۱۶ فروردين ۹۶ , ۲۳:۰۰
    تو درباره من وبم نوشته :/ حالا سوزش برطرف شد ؟ :))

    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۶ فروردين ۹۶، ۲۳:۰۳

      نه... یکمی .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان