تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


بازی به این صورته:

من تمام حروف الفبارو بصورت جداگانه مینویسم.

شما هر کلمه ای رو که میخواین بهم بگین،حروفشو کپی میکنین.من میرم تو مالکیت معنوی میخونمش^_^

مثلا 

ب چ ه.

:))

کاریتونم نباشه چطوری میخونم و از کجا میفهمم کی ماله چیه:|

ا-آ-ب-پ-ت-ث-ج-چ-ح-خ-د-ذ-ر-ز-ژ-س-ش-ص-ض-ط-ظ-ع_غ-ف-ق-ک-گ-ل-م-ن-و-ه-ی.

بعدا هم کلمه هارو میزارم^_^

پ.ن:«هرکسی هم که کپی کرد  بهم خصوصی اطلاع بده،خودم حدس میزنم»

امضا:«بهار بچه»

Bahar alone^_^ ۱۷ فروردين ۹۶ ، ۱۰:۳۲ ۲۳ ۶ ۵۰۶

نظرات (۲۳)

  • دچــ ــــار
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۰:۳۴
    من کپی کردم!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۷ فروردين ۹۶، ۱۰:۳۵
      مرسی^_^
      +قط همون یه حرف؟:|
       چند تا حرف کپی کنین که بشه یه کلمه معنی دار:))
  • ABOLFAZL :.
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۰:۴۳
    الف ح
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۷ فروردين ۹۶، ۱۲:۱۶
      یعنی چی؟Oo
  • احسان ..
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۰:۴۴
    و در آن تاریکی، با صدایی نالان و حزین؛ بی مهابا صدا میزد اسم زیبای مرا
  • خانومِ حدیث :)
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۱:۱۷
    کپی شد :)
    در راستای عنوان: با خودم باهمه با ترس تو مخلوط شدم شوت بودم که به بازی بدی شوت شدم! :) عاشق این شعرم
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۷ فروردين ۹۶، ۱۲:۱۶
      ^_^
      از آذره:)))
  • محسن خان
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۱:۳۴
    من متوجه نشدم چی هست .
    چطور تو مالکیت معنوی میخونیدش ؟o_O
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۷ فروردين ۹۶، ۱۲:۱۵
      شما کپی کنین اونش بامن:)))
  • محسن خان
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۲:۳۹
    چرا با اون مرور گری که وارد میشی یه صفحه دیگه باز کن آدرس بلاگ رو باز کن بالاش سمت چپ نوشته خروج و مرکز مدیریت بزن خروج خارج میشه بعد صفحه اول رو مرکز مدیریت کلیک کن اونم خارج میشه به همین راحتی.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۷ فروردين ۹۶، ۱۲:۴۱
      میشه یه اسکرین شات بگیری بفرستی؟:))
  • محسن خان
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۲:۴۰
    بچه ها گولشو نخورین میخواد سربه سرتون بزاره :دی خخخخخخخ
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۷ فروردين ۹۶، ۱۲:۴۴
      عه:)))
      ساکت شو !
  • محسن خان
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۲:۴۳
    متوجه شدم چه کلکی میخوای بزنی:دی مبخوای کسایی که مطالببتو کپی
    میکنن بشناسی ای کلک :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۷ فروردين ۹۶، ۱۲:۴۵
      نه بابا!
      من مرور گر همه تونو حفظم
      :دی

  • محسن خان
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۲:۴۹
    الان به کامپیوتر دسترسی ندارم برای همین نمیشه ایکرین شات بفرستم.
  • 💖 miss fatemeh 💖
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۳:۳۰
    من نفهمیدم چیشد :|
    باید حروف رو به ترتیب کپی کنیم؟
    یا چی؟
    عاغا تا هنگ نکردم با رسم شکل برام توضیح بده :|
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۷ فروردين ۹۶، ۱۴:۲۸
      ببین یه کلمه یا هر چند تا رو که میخای رو حروفشو بترتیب کپی کن.
      مثلا:«م ن ف ا ط م ه ا م
      «من فاطمه ام»
      اما تو باید اون حرفیو که میخای بهم بزنی«فحش،انتقاد،هرچی»رو اینطوری کپی کنی..
      چی گفتم:/
      فهمیدی؟!
  • آرزو ﴿ッ﴾
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۴:۱۱
    منم کپی کرده‌بودم! :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۷ فروردين ۹۶، ۱۴:۲۶
      :)))
      وایستا حدس بزنم چی نوشتی!
  • خانومِ حدیث :)
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۴:۳۶
    من تازه فهمیدم چیشد :دی از اول کپی میکنیــــــم :دی
  • sina S.M
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۴:۴۳
    ولی بیشتر شبیه احضار روح میمونه که نعلبکی میره روی حروف الفبا ! مراقب باش پای ارواج شیطانی باز نشه به وبت ₩_₩
  • محسن خان
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۴:۴۵
    خوب این چه کاریه هرکی هر حرفی داره مستقیم میاد میگه .
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۷ فروردين ۹۶، ۱۵:۱۴
      اولا من خودم حدس میزنم کی چیو گفته.از روی مرورگر واینا:دی

  • فآطمه /(~_~)\
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۵:۰۰
    خخخخخ
    دیدے😊
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۷ فروردين ۹۶، ۱۵:۱۵
      :))
      نه وایستا
  • 💖 miss fatemeh 💖
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۵:۱۸
    فرستادم ^^
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۷ فروردين ۹۶، ۱۵:۱۹
      ^_^مرسی
      خیلی چی ام؟!!!
  • Miss pocker face
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۵:۳۵
    سلام :)
    سال نوتون مبارک:)

    وبه خوبی داری :) دنبالی :)

    خوشحال میشم بهم سر بزنی منتظرم :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۷ فروردين ۹۶، ۱۸:۰۶
      ^_^
      سال نو مبارک
      باش
  • نگار عین
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۷:۴۰
    نفهمیدم :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۷ فروردين ۹۶، ۱۸:۰۶
      اوهااااع!
  • آقای دال
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۱۹:۳۶
    نوشتیم ما هم ببینم میتونی حدس بزنی:)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۷ فروردين ۹۶، ۲۱:۱۰
      هاها.
      معلووومه
      :))
  • محسن خان
    پنجشنبه ۱۷ فروردين ۹۶ , ۲۱:۵۴
    پست بالاO_o
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان