تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


خواستم بروم.خواستم اینجا را گل بگیرم(زیر «گ» فتحه وضمه هم بگذارید،فرقی ندارد)


دیدم نه از لحاظ شرعی که هیچ ، از نظر عقلی هم اشکال ندارد که بلاگر باشم!


والاه که مسئولین بیان نیامدند دم در وبم که«یالاه اجاره رو رد کن بیاد!»


نخواستم «فرار کنم»!!


خواستم بمانم و همان کاری را بکنم که دوست دارم...!


توی زندگی من یکی حداقل،کوچکترین تغییری بدون مصلحت و حکمت اتفاق نیافتاده! هر روز آدم های زیادی از بقل گوشم رد شدند،با دهانشان حرفهای مختلفی زدند...منهم شنیدم.گاهی خرد شدم.گاهی انگیزه گرفتم!

خیلی قبل تر،یک اتفاق نفرت انگیز افتاد!هر موقع به آن موضوع فکر میکنم،بی بروبرگرد به خودم میگویم:«احمق!»

اما الان اوضاع فرق میکند،الان دقیقا در همان زمینه ای که خیلی قبل تر فضاحت ببار آوردم انتخاب شدم!که بروم امتحان بدهم!

ایندفعه یکجور حرص لای حس های طبیعی دیگری که معمولا در درون یک فرد در یک موقعیت مهم رخ میدهد،مثل استرس و اضطراب،وجود دارد!

احساس میکنم این امتحان خیلی موفقیت بار عسد:|

حتی قبول شدن در امتحان خرداد وبیست گرفتنهای متعدد همچین حسی را در درونم ایجاد نکرده.

«سخنوری»امتحانی که فردا  انتظارم را میکشد!

موضوع های تعیین شده خیلی چرت و بیخود بود:/

منهم از بد وبدتر،«بدتر» را انتخاب کردم:))

«شبکه های اجتماعی»موضوع لاکچری بنظر میرسید:)

مثلا من تصمیم گرفتم سر بحث را اینطوری وا کنم:«در دوجا انسانها گذر زمان رو حس نمیکنن،یکی زیر دوش،یکی تو شبکه های مجازی!»

بعد یک نگاهی که به قیافه دبیر مربوطه انداختم ته دلم جلز و ولز کرد:))

پ.ن:«slow! اسم حلزونیست که به تازگی،به حیوان خانگی خواندگی،قبولش کردم.بچه ی خوبیست در کل! اگر لوس بودن و قهر کردنهایش را فاکتور بگیریم!

خیلی هم مرطوب عسد لامصب:/

مادر هی میگوید ترشحاتش را بمال رو دستت و اینا...وی معتقد عسد،برای پوست مفید عسد!

+هیچوقت یادم نمیرود چطوری ورقه امتحان زبانم را به لزجی کشید!





امضا:«بهاری که دلش میخاد هر کاری دلش میخواهد انجام دهد:)»


Bahar alone^_^ ۲۳ فروردين ۹۶ ، ۱۸:۳۹ ۱۳ ۱۲ ۳۶۲

نظرات (۱۳)

  • Afshin ✘
    چهارشنبه ۲۳ فروردين ۹۶ , ۲۲:۲۲
    اگ جرعت داری یه بار دیگه اوهاع شو ببین روزگارتو چه رنگی میکنم
    فکر کردی فقط مال خودتی؟؟
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۳
      اوهاع:)
      +پس چی؟:/

  • خانومِ حدیث :)
    چهارشنبه ۲۳ فروردين ۹۶ , ۲۲:۲۸
    موفق باشی بهار جانم :))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۴
      مرسی خانومه حدیث^_^
  • 💖 miss fatemeh 💖
    چهارشنبه ۲۳ فروردين ۹۶ , ۲۳:۲۷
    حلزون دوست :)))
    موفق باشی بهــــــار ^^
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۴
      عق ام میگیره ازش.»_«
      چندش://(با اون بودما)
      تچکر فاطمه جونم^_^
  • ghazaleh ...
    پنجشنبه ۲۴ فروردين ۹۶ , ۰۱:۳۹
    موفق باشد
    حتمنی هرکار دوس دارد انجام دهد
    که دنیا دوروز است و حالشو ببر خواهرم :-D
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۵
      البته نه هر کاری؛))
  • sina S.M
    پنجشنبه ۲۴ فروردين ۹۶ , ۰۱:۴۳
    از لحاظ شرعی که هیچ ! عجب تیکه انداز خوبی هستی://
    اون جمله ی مادر رو بهم بگو که شوخیه :||

    سر بحث رو شبیه لویی سی کی (استندعاپ کمدین معروف) باز کردی ازت راضی ام :))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۶
      :)))
      +نه واقعا هم مفیده،امتحان کن:دی
      ++اتفاقا داور خیلی خوشش اومد.همین یه تیکه بلکه نجاتم بده تو مسابقه:)
  • اسمارتیز :)
    پنجشنبه ۲۴ فروردين ۹۶ , ۰۵:۵۳
    موفقیات بهار:))))

    من به طرز فجیعی از ترشحات لزج حلزون حالم بد میشه:| ینی بیشتر از یه زمان مشخصی دیگه نمیتونم نگاهش کنم:/ بعد فکر کن بخوام بمالم به دست و صورتم :///
    ولی تو بمال:) میگن خوبه:)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۷
      :)))
      فکر کردی من حالم بد نمیشه؟اییییی»_«
      :/منم همینطور:دی
  • محمود بنائی
    پنجشنبه ۲۴ فروردين ۹۶ , ۰۷:۲۱
    حلزون؟ حیوان خانگی خوانده؟ :))) ازش صابون حلزون بگیرین.
    هرکاری دلتون میخواد انجام بدین :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۸
      بحله:)))
      حیوان خانگی خوانده:دی
      +بیچاره گناه داره.کدوم مادری رو دیدین از بچه ش صابون بسازه؟؛)
  • دچــ ــــار
    پنجشنبه ۲۴ فروردين ۹۶ , ۰۸:۴۰
    سلام دنبالید
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ فروردين ۹۶، ۱۵:۵۹
      اوهااااع:/
      مگه تا الان دنبال نکرده بودید؟:|:)))
  • mohammad reza
    پنجشنبه ۲۴ فروردين ۹۶ , ۰۸:۵۷
    سلام
    نوشتن خیلی خوب عسد
    حلزون جاش تو باغچه عسد :))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ فروردين ۹۶، ۱۶:۰۰
      علیک.
      +نوشتن در کثرت اوقات یک نیاز هم عسد
      +کی گفته عسد؟!:)
  • baro Ok
    پنجشنبه ۲۴ فروردين ۹۶ , ۱۰:۳۸
    موندن هنر میخواد
    رفتن و که همه میتونَن : )
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ فروردين ۹۶، ۱۶:۱۹
      ایول:)
      باحال بود حرفت^_^
  • zari_gh
    پنجشنبه ۲۴ فروردين ۹۶ , ۲۰:۲۳
    پستت خیلی قشنگ بود ،واقعا خیلی خوب می نویسی قلمت رو دوست دارم

    +slowخا نم رو چجوری از لاکش در اوردین؟؟ من فکر کردم مرده ولی زنگ علوم خیلی طبیعی می خزید و مایع ترشح میکرد:/
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ فروردين ۹۶، ۲۱:۲۲
      :))
      قلمم هم تورو دوس داره:دی
      +اسلو خانم نیست.پسره:دی
      :/
      عیییق»_«
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان