تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.




بعضی از بچه ها انقدر مظلوم ان! کله شون رو یقه شون ول شده انگار!خودشون خبر ندارن چقدر  از پشت گردن منظره جذابی رو برای پس گردنی زدن ایجاد میکنن!


یا مثلا وقتی که یه مونث افاده ای، موهاشو هزار تا پیچ داده و دور سرش چرخونده و از لا به لاش  مو ریخته بیرون و آخر کار به  یه گیره فلزی مشکی کوچیک وظریف سپردتشون،آدم دلش قنج(غنج؟:|) میره که بهش نزدیک بشه و اون گیره هه رو بکشه بیرون!والاه که صحنه ی قابل توجهی رو ایجاد میکنه!


+دوچرخه ای با سرعت اومد و خورد به سرویس مون و دقیقا بعد از اینکه سه ثانیه تو هوا بال بال زد  چند متر اونطرف تر پوکید:/


شخصا نتونستم انسانیتمو حفظ کنم و خنده م هویدا شد!


عاخه من اندر عمر پونزده سال ام هیچ وقت ندیده بودم انسان هم  پرواز کنه:|

×من دلم یه دوستی میخاد که وقتی بهش تخمه تعارف میکنم یه مشت پر برداره و هیچ هم نگه:«نه مرسی!صورتم جوش میزنه!»


+شخصا رمز گوشی یکی از اطرافیان رو عوض کردم و البته! مبلغ قابل توجهی هم از طریق دادن رمز جدید دریافت کردم!:/


امضا:« سودجو»


Bahar alone^_^ ۰۳ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۸:۱۵ ۱۴ ۶ ۵۱۳

نظرات (۱۴)

  • خانومِ حدیث :)
    يكشنبه ۳ ارديبهشت ۹۶ , ۱۸:۵۷
    اصلا انگار از زبون من نوشتی اون دوتا اولی رو :دی
    من دقیقا از همونام که تو دوس داری :دی یه مشت کمه =\ دوتا حداقل :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۳ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۲۹
      :))خوب پس گردنی خورشون ملسه!
      :))نه دیگه!بابام خواربار فروشی که نداره آبجی:/:))

  • ஜ miss fatemeh ஜ
    يكشنبه ۳ ارديبهشت ۹۶ , ۱۹:۱۵
    به این موارد بر نخوردم.ولی اگه پیش اومد حتما اون اعمال پیشنادی رو پیاده میکنم :))

    دوچرخه سواره چیشد؟؟؟؟؟ :|

    بیاع اینجا من دو مشت ور میدارم اصن :دی

    همون امضات :|

    عخی پستت خیلی باحال بود :))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۳ ارديبهشت ۹۶، ۱۹:۲۹
      +مدیونی اگه استفاده نکنی!
      +هیچی پوکید
      +:)))نمیخام.تو کار داری.تو بیا:دی
      +:)
      +ممنون^_^
  • ஜ miss fatemeh ஜ
    يكشنبه ۳ ارديبهشت ۹۶ , ۲۰:۰۷
    بیا دادچ من حال ندارم تا اونجا بیام.ببین میتونی این دو مشت تخمه رو کوفتمون کنی :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۴ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۱۸
      کوفتت میکنم؛))
  • masi Rika
    يكشنبه ۳ ارديبهشت ۹۶ , ۲۱:۳۱
    اجازه دارم این پستتو بغل کنم؟!=))

    منم عاشق اینم که گیره ی موی یکیو وا کنم!!میدونی این بیرون ریختن مو از لا به لاش مخصوص اوناییه که موهاشون صافه،بعد منم که حسود!!چرا اون بتونه من نتونم!؟میگیرم گیره شو وا میکنم که اونم نتونه!!^_^

    بیا به من تعارف کن!*_*
    انقدر قرص و کوفت خوردم ضد جوشم بعد هرکی هرچی تعارف کنه میخورم!!*_*
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۴ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۱۹
      ^_^مال خودت اصن
      +وای این موهای لخت و نارنجی!دلم میخاد بکشممشون://:))
      +^_^
  • ஜ miss fatemeh ஜ
    دوشنبه ۴ ارديبهشت ۹۶ , ۰۰:۳۵
    خدا تو رو از من نگیره یعنی.... :|
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۴ ارديبهشت ۹۶، ۰۰:۳۷
      تو رو از من بگیره بدجنس؟:)))
  • مـــهــر بــانـــو
    دوشنبه ۴ ارديبهشت ۹۶ , ۰۱:۴۷
    هیچ وقت این مدلی گرو کشی نکن خیلی نا عادلانه س
    خعلے
  • احسان .میم
    دوشنبه ۴ ارديبهشت ۹۶ , ۱۰:۱۲
    من میرفتم سر گوشیا دوست هام و شملره خودم را با شماره حساس ترین مخاطبشون عوض میکردم،تا ی چند روز زبون بسته ها توی آسمون بودند :))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۴ ارديبهشت ۹۶، ۱۲:۵۲
      :))
      من سودجو ام شما مردم آزار:¶
      ؛)))
  • احسان ..
    سه شنبه ۵ ارديبهشت ۹۶ , ۰۵:۳۸
    من سودجو 15 سال دارم!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ ارديبهشت ۹۶، ۱۲:۳۴
      :))))گودزیلا ایضا؟!
  • محمود بنائی
    سه شنبه ۵ ارديبهشت ۹۶ , ۱۱:۱۳
    :) بالاخره آدم پرنده هم دیدید، خدا را شکر.
    این سودجویی نیست! یک جور یخه کردنه! :))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ ارديبهشت ۹۶، ۱۲:۳۴
      چی چی کردن؟:)))
  • آرام :)
    سه شنبه ۵ ارديبهشت ۹۶ , ۱۱:۳۵
    معلوم دختر شیطونی هستیاااا:)
  • مداد رنگی
    سه شنبه ۵ ارديبهشت ۹۶ , ۲۲:۲۴
    وزمستون باشه ودستت یخ بشه وپشت سرطرف یخ
    ومحکم بزنی انوقت دلت حال میاد

    الان پیش خودم اومدم منظره رادرذهنم مثل یک فیلم
    باکیفیت FuelHdمیبینمم عجب منظره ایه
    عشق است کیفیت:))

    من هم به نوبه خودم بهش میخندیدم وبهش میگفتم حواستو
    کجاجاگذاشتی

    کوفت این آدم میشه
    اگه ایرانیم باشه
    که دیگه خودش بیشترازخودت جوش میزنه

    خودت کردی که
    .
    .
    .
    .
    خودتم پول بالاش دادی
    هرچی که نمیشه فحش باشه ها

    والااان هرچی به اون دوچرخه سوارفکرمیکنممم
    خندم نگیره
    بترکی دخترررر:)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۶ ارديبهشت ۹۶، ۱۴:۲۶
      :))))
      ترکیدن تو کار ما نیست!
  • Afshin ✘
    چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۹۶ , ۲۲:۴۵
    اتفاقا من عاشق اون مو نازکای گردنم که گیر نتونسته جمعشون کنه دلم دقیقا واسه اون قنج میره
    http://bayanbox.ir/view/5030993044556927259/1360562997.jpg

    اتفاق اون دوچرخه سواره واسه منم پیش اومده با این تفاوت که من رفتم توی در ماشین آخه ابله یهو درو واکرد خاک بر سر
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۰:۳۴
      +این موهای نازک اصلا هم خوب نیستن!از دستشون عاصی ام:\|
      +طوریت نشد؟:))
  • SHIVA gh.s
    پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶ , ۲۲:۰۷
    :)))))))))))))))))))))))
    وااااااااااییییییییییی خدااااااااااایییییییییی منننننننننننننننننننن
    :))))))))))))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان