تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


خسته ام از چیزی که میخواهی باشم.

من خودم را همینطوری بیشتر دوست دارم!

من بدی هایم را دوست دارم چون بخشی از من اند!

این اشکالی دارد؟!تظاهر کردن دردناک ترین نسخه ای بود که میتوانستی برایم بپیچانی.مرا بگذار تا در بدی هایم غرق باشم.رهایم کن تا به بد بودن ادامه دهم...انقدری که تو بشوی آدم خوبه ماجرا!

اینطوری ناچار نیستم تا همه ی زندگی ام را صرف کاری کنم که نمیخواهم و نمیتوانم.قضاوتم نکن.تو که میدانی وجدانم بیدار است!

و درست بعد از هر غلطی که میکنم بر میخیزد وهوار میکشد.برایم گردن کلفت میکند.تک تک صحنه های خبط م را می آورد جلو چشمهایم.تو خودت را خسته نکن!او مرا قضاوت میکند!

گاهی غریبه ها خوب متوجه ات میشوند.چون از دور نظاره ات میکنند.

بقول یک غریبه:اهمیت دادن داره تورو نابود میکنه!

Chees for english Queez:|

امضا:«بهار اصلاح نشو!»

Bahar alone^_^ ۲۰ خرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۸ ۳۴ ۱۲ ۸۸۵

نظرات (۳۴)

  • لیمو ترشـــ🍋
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۳:۱۶
    دقیقا...
    خیلی خوب بود:)
    حرف دل منم بود😅
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۳:۱۶
      :)))
      فکر کردن کی ان که میخوان مارو عوض کنن؛))
  • خانوم ربات
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۳:۱۸
    خودت باش :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۳:۲۰
      بقول تد:خودت باش!یه داخان واقعی!!:)
  • سِناتور تِد
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۳:۲۴
    مقاومت در برابرِ تغییرِ درست و منطقی و در جهتِ بهتر شدن به نظرم درست نیست! یه جور تعصبِ جاهلانه س که نمیخواد بذاره بهتر شیم! قضاوتِ بقیه هم یه وقتایی میتونه یه تلنگر باشه! هرچقدر هم اون قضاوت بی رحمانه باشه!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۳:۵۲
      وقتی نخوای ونتونی،اون تغییر هرچقدر هم که خوب باشه هیچ کمکی بهت نمیکنه.
      کنار اومدن میتونه مقدمه حرکت بسوی همون تغییر های درست باشه البته با رضایت خود!
      +اگه از شما میخواستن که مثلا موقع انتخاب رشته تون برید رشته ریاضی در صورتی که به هنر علاقه وتوی اون استعداد دارید،شما قبول میکردید؟!درحالی که ریاضی رشته ی درستیه و از رشته های دیگه بهتره!حالا از من میخوان که یه آدم بی نقص بدون هیچ عیبی در رفتار وگفتار باشم.اما من نمیتونم ونمیخوام.چون شخصیت فعلی خودمو بیشتر دوست دارم.:)

  • مهرآ :)
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۳:۳۱
    واهاهای... بهار چقده تغییر کرده وبت..مگه چند وخت نبودم من؟؟!!0.0!!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۳:۴۶
      ^_^
      آدما به وزش بادی زیر ورو میشن:دی
      چرا نبودی؟:))
  • محمود بنائی
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۳:۳۸
    پشت فرمان؟ نوشیدنی؟
    خبطت همین بوده دیگه؟ :)
    یک وقت ها خبطهامون را انقدر واسه خودمون گنده میکنیم که زندگیمون را فلج میکنه، ولی بعد میبینی هر کسی مرتکب این خبط و خطاها شده، بیخیال زندگیتو کن، هیشکیم نمیتونه عوضت کنه. من که پشیمونم چرا بعضی خطاها را انجام ندادم، بعضی ها را هم دیر انجام دادم :/ والا! قضاوت هم که بیشتر فضولیه، یعنی این فکشون باید بجنبه، خوب باشی یک چی میگن، خوب نباشی هم یک چیز دیگه!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۳:۴۶
      :))
      اون عکس مربوط به جمله اینگیلیش بود.
      +قضاوت یا توقع!مسئله این است!
  • آقای ربات
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۳:۴۵
    بهار اصلاح نشو ..
  • سِناتور تِد
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۳:۵۲
    الآن چرا به من جواب ندادی؟ :#
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۳:۵۲
      چونکه زیرا:))
  • 🌵کاکتوسَک🌵 ^_^
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۳:۵۵
    سلام نبودی چند وقت :))
    میدونی این جماعت عادتشونه میخوان همیشه باب میل شون باشی مبهوان همیشه اونی باشی که اوتا میخوان:)
    خب تغییر گاهی وقتا خوبه و به قول تد یه جاهایی با قضاوت هاشون باعث میشن ما متوجه بشیم یه مسیری رو اشتباه رفتیم و تلنگر بخوریم و خودمونو جمع و جور کنیم
    اما هرکسی خودش و وجدانش مسئول کارای به قول تو خبط خودشه اهمیت نده اگه بخوای به حرف مردم گوش،کنی پیر میشی:)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۳:۵۸
      من؟!تمام اهل بیان از دست من عاصی ان بس آنلاینم:دی
      اونا قضاوت میکنند... توقع دارن...تورو خرد میکنن...اونا فکر میکنن بعد از ۱۶سال یه آدمو میتونن تغییر بدن!
  • سِناتور تِد
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۴:۰۱
    چه مثالِ داغانی!
    وقتی استعدادت توی هنره باید بری هنر چون تو هنر موفق تر میشی و راهِ درست اونه! وقتی میشه بهتر باشی و نخوای که بشی، داری علنأ جلو پیشرفت و تکاملت رو میگیری چون راهِ درست خوب تر شدنه! وقتی میتونی 20 بشی و نخوای، هم به خودت و هم به دیگرانی که میتونستی با 20 شدن کمکشون کنی و هم به خدا که همیشه خواهانِ خوب تر شدن و کامل شدنِ یجورایی توهین کردی!
    وقتی یه سری حفره و سوراخ تو یه کوزه بوجود میاد، نمیشه اون کوزه بگه من با این سوراخ ها راحتم و دوست دارم خودمو! باید اون حفره ها رو پر کنه!
    و اینکه اگر به اسلام و خدا و اینا اعتقادی داری که میدانم داری، این عقیده ت تضاد داره با مضامینِ اسلام و گفته های خدا!
    دیگر خود دانی و اینا!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۴:۰۳
      این پست از زبون یه آدمی بود که انقدر تلاش کرده برای خوب بودن که دیگه خسته شده.یعنی زورشو زده.:))
      +کوزه خودت داخانه*_*
  • بلاگ فان
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۴:۰۴
    حتما تو وبلاگ میرزا خوندین که میگن کلمات از علائم نگارشی یک فاصله میگیرن! درست مثل اینکه من کلمه درست رو از علامت تعجب قبلش با یک فاصله نوشتم.
    کلمه آنقدر رو با آی با کلاه بنویسید که اِنقدر خونده نشه! چون اِنقدر اشتباهه و اینقدر درسته!
    ضمن اینکه نیازی به به آنی نیست! همین که بنویسید بپیچی کفایت میکنه.
    در کل دلنوشته خوبی بود. با آرزوی موفقیت بیشتر!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۴:۰۷
      مشکل از صفحه کلیده!اون آنی رو هم حذف میکنم.تچکر بابت تذکر.
      +دلنوشته نبود:|درد نوشته بود:)
  • آقای ربات
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۴:۰۶
    خخخ
    نوکرم !!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۴:۰۸
      خاک زیر پاتم:¶
  • سِناتور تِد
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۴:۰۸
    اها! چون زورشو زده و نشده، دیگه کلأ بیخیالِ همه چی بشه و نقاطِ ضعفش رو فراموش کنه! این منطقی نیست اصلأ! یه عده که همیشه هستن چرت و پرت میگن و قضاوت میکنن! اینا مغز و قلبشون مریضه! اصلأ کاری باهاشون نباید داشت! آدم باید خودش خودشو بشناسه و نقاطِ ضعفشو پیدا کنه و رفعشون کنه. اگه ایک خاصیتِ انعطاف پذیری و تغییر تو آدما نبود که فرقی با حیوانات و اشیاء نداشتیم! همون کوزه هم اگه سوراخ شه میبرن درستش میکنن! از کوزه که کمتر نیستیم داغان :/ :)))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۴:۱۵
      نه اینکه کلا فراموش کنه .مثلا وسطش یه زنگ تفریحم داشته باشه خوبه.:¶
      +منو با کوزه قیاس میکنی؟:))
      ++تو پست هم اشاره کردم که دیگران میخوان من اونطوری که اونا خوشایندشونه تغییر کنم.و این شخصیت حالای من بنظرشون بد هست.این دلیل نمیشه خصلت هایی که اونا اسمشو گذاشتن بد ونامناسب از لحاظ علمی وشرعی بد باشن!
      مثلا از نظر دیگران شاید خیالبافی بد باشه وبهت بگن دیوونه!من با زبون خودشون گفتم که بدیهامو دوست دارم
  • بلاگ فان
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۴:۰۸
    صفحه کلید بهانه ست!
    ضمن اینکه دل نوشته بود. حالا دلنوشته پر درد.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۴:۱۶
      :))بهانه هم کار بهارهای اصلاح نشو:)))
  • سِناتور تِد
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۴:۱۱
    *ایک=این
    :))
    ترکی نبودا
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۴:۱۷
      بوده باشدم من متوجه نمیشدم.:دی
  • دچـــــ ــــــار
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۴:۱۳
    خوردن و اشامیدن پشت فرمون!؟ :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۴:۱۷
      اونم ازون نوشیدنیای بیز بیز:¶
  • مهرآ :)
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۴:۱۷
    اوه اوه...باد وزیده سمتت؟:دی
    مثلا رفته بودم بچسبم به درس! چسبش قوی نبود برگشتم:))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۴:۱۸
      سرت کلاه گذاشتن کالای بنجول انداختن بهت:)))
  • سِناتور تِد
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۴:۲۱
    نه دیگه! گفتی من بدی هامو دوست دارم! جزئی از من هستن و اینا! نگفتی از نظرِ بقیه! اگه میگفتی از نظر بقیه زیاد بحثی نبود! چون من نمیدونم نظرِ بقیه چی بوده و خودت میدونی و خدا! ولی حالا که گفتی بدی، یعنی کلی گفتی و من درمورد بدی های واقعی گفتم! نقاطِ ضعفِ واقعی!
    و اینکه اون خیال بافی مصداقِ بارزِ همون ضرب المثلِ معروفه که میگه: داغان باش! ولی یه داغانِ واقعی :)))
    الآن من داغانم! ولی به بهترین شکلش :)) بقیه هم هرچی گفتن گفتن :)) چون میدونم خیال بافی و دیوونگی به معنایِ خاصش عیب نیست! یه امتیازه! و این نقطه ضعف نیست! نقطه قوته!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۴:۲۳
      +نمیدونستم که اینقدر قراره پستم موشکافی بشه وگرنه رعایت میکردم برادر:))
      ++خب پس من بدیهامو(که از نظر بقیه بد ان)میپذیرم و بهش افتخار میکنم.جایی رو باید انگشت بزنم یا امضا کنم؟:)))
  • سِناتور تِد
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۴:۲۸
    یعنی این دست پورد بشه که اومد اینجور دقیق و مفهومی پستت رو بررسی کرد! کلأ باید مثلِ بقیه میگفتم وااااو چقدر عالی! شما چقدر خوبی! من چقدر باحالم! همه چی آرومه :/
    خوبی نیامده ها!

    اصن هرجور دلت میخواد عمل کن! به من چه میام فضولی کارِ ملت رو میکنم!
    والااااع به قرآن!
    :)))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۴:۲۹
      این کامنتای واااو ،عالی بود جوابش فقط مرسی ،ممنون،تچکر وایناست.منم در برابر این کامنتا یه ممنون کپی میکنم هر کی کامنت داد تو جوابش پیست میکنم:|
      +پودر شه!:))
  • سِناتور تِد
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۴:۳۵
    بله بله :/ جوابِ ما هم کنایه و تیکه و ایناس :/ مرسی واقعأ :/
    :))

    + پورد!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۴:۵۵
      :|هوس بحث کرده بودم.
      من تیکه ننداختم!مدلمه:/:)
      +پودر
  • هلما ...
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۴:۳۵
    قضاوت کردن خوب نیست ولی بنظدم راهنمایی کردن میتونه تاثیر گذار باشه و میتونه نباشه تیری است در تاریکی :)
    ولی تغییر تو رفتار صرفا بخاطر حفظ ظاهر و موجه نشون دادن خود بخاطر حرف آدم خاص اصلا جذاب نیست.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۵:۲۴
      راهنمایی بله!اما نه فشار!:)))
  • جمعه بلاگی
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۴:۵۰
    حاکمان صلاح مملکت
    خویش دانند

    خودتم،خوددانی که همرنگ خودت باشی
    یاهمرنگ جماعت

    دراین دیارگرگ هااگه
    گرک نباشی بَره نباش
    گرفیلم بازی میکنی
    گرگ باش که‌طعمه
    نشوی:)

    یه چیزم به خودم میگم:علی عزیزم این
    فکرای منفی عاقبت
    ندارند،مثبت‌نگرباش
    تابرمنفی هامسلط
    شوی

  • محمدرضا مهدیزاده
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۵:۰۶
    منتطقی نیست ! تظاهر کردن با اصلاح اخلاق های ناهنجار یا به نقل از شما بد ٬ فرق میکنه :)
    به این اصلاحات میگن بلوغ فکری و کمال ٬ تظاهر نیست ! البته گاهی تظاهر مرحله ی اولش هست ؛ از تظاهر کم کم به عقیده تبدیل میشه :)
    موفق باشید
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۵:۲۱
      توی پست گفتم تظاهر یعنی دیگران انتظار دارن من تظاهر کنم به چیزی که نیستم.وشاید تظاهر بتونه به عقیده تبدیل شه.اما در واقع دارم خودمو گول میزنم.نه؟:)))
  • Masi Rika
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۷:۴۴
    بهار دلم واس خوندنت تنگ شده بود!!*_*
    ماهی یه بار میای میری!چرا اتصالی میدی؟!-_-
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۱۸:۳۸
      تازه فردا هم کلا میرم مسافرت:)))
      منم دلم واست تنگ شده بود.
      اما خب... سرم شلوغ بود واینا!*_*
      نمیای قم ببینمت؟:)
  • Masi Rika
    شنبه ۲۰ خرداد ۹۶ , ۱۹:۰۷
    خوندم پست مسافرتتو!چقد لذتبخشه ازین سفرا!
    همه م که بور و چش‌ رنگی!!شیطونه میگه باهات بیام توازنشونو به هم بریزم!😀
    امیدوارم کلیییییی بهت خوش بگذره خواهری من!*_*
    نمیدونم عزیزدل!مامان داره واس بعد کنکورم برنامه ی مسافرت میریزه،شاید قمم تو لیستش بذاره!:)
    ولی اگه بازم شمال اومدی حتمن بگو بیام پیشت!*_* *_* *_*
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ خرداد ۹۶، ۲۰:۲۶
      ^_^
       اینقدر فیلم دانلود کردممم.اینقدر از وبت و وب بچه ها عکس گرفتم برم اونجا بخونم:))))
      اخه اونجا که نت نداره.حتی یه دخترم اندازه من اونجا نیست.همه شون بچه ن://
      +بیا قم.ما خونمون نزدیکه حرم وجمکرانه.اومدی خودم میارمت خونمون که راحت باشی:)))
  • لیمو ‌‌
    يكشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ , ۰۱:۰۷
    ملت مدام حرف میزنند و قضاوتت میکنن دوست عزیزم
    مهم اینه که به این باور برسی که حرفشون پشیزی اهمیت نداره و میتونن خودشون با افکارشون برن بمیرن و تو کاری رو بکنی که قلبا اعتقاد داری درسته. هر چند پشت سرت حرف بزنن و سعی کنن تخریبت کنن
    بقول مهران مدیری توضیح=ضعف
    لازم نیست کارهاتو به بقیه توضیح بدی تا بهشون ثابت بشه که داری کار درستو میکنی! قوی باش و بذار گذر زمان بهشون ثابت کنه که اشتباه میکنن
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۱ خرداد ۹۶، ۰۴:۱۱
      :)))
      اهمیت دادن یه مرضه!
  • من الله التوفیق
    يكشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ , ۰۷:۵۵
    وقتی زندگی تو مجبور بوده باشی یه جوری بچینی که بقیه تایید کنن خیلی سخته چراکه خیلی تجربش کردم .... درک می‌کنم که خسته شده باشی از این اوضاع چرا که من هم به خاطر دهن پرکن بودن رشته ریاضی از علاقه ام زدم و به اون رشته رفتم ولی در نهایت وقتی کنکور دادم وقتی که خسته بودم دیگر حرف دیگران برایم رنگی نداشت و همچنین نگاهشان .....
    تصمیمم را به صورت مصمم گرفته بودم که دیگر تنها خودم و البته خود عاقل و عاشقم را یعنی از دریچه علاقه و منطق به خواسته هایم نگاه می‌کردم و دیگر هیچ ... و نه از نگاه دیگران ...
    به خاطر همین بعد از کنکور بارتبه 5400 و قبولی تو یه دانشگاه دولتی خوب تو رشته مکانیک، تصمیم گرفتم نروم دانشگاه و به مشغولیتی که الان دارم بعد از 4 سال راضی هستم و دوستش دارم ....

    ببخشید زیاد بود متن احساساتم را بر انگیخت ...
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۱ خرداد ۹۶، ۱۱:۰۷
      :)))
      اون فقط یه مثال بود.من مشکلم رشته نیست.ودر واقع مشکلم هیچ ربطی به دنیای فیزیکی و واقعی اطرافم نداره.این یه مشکل از سوی احساسه منه.دیگران این احساس و رفتار من رو در بعضی موارد قبول نداشتن ومن صرفا درباره اون نوشتم.این پست فقط شامل شرایط من میشد ونمیشه اونو تفسیر کرد.
      :)))امیدوارم تو شغلتون موفق باشید!
  • mohammad reza
    يكشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۱:۴۰
    هر کسی از ظن خود شد یار من
    از درون من نجست اسرار من
  • مریــــ ـــــم
    يكشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۲:۳۰
    ادمایی که میخوان تغییرت بدنو بنداز دور دوست من
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۱ خرداد ۹۶، ۱۲:۳۱
      اونا منو از خونه نندازن بیرون پیشکش:دی
  • Miss pocker face
    يكشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ , ۱۴:۴۴
    اخرین پست چند رو زپیش وبه منم درباره قضاوت بود
    واقعا خسته شدم از قضاوت شدن
    درکت میکنم ...
  • فرید صیدانلو
    يكشنبه ۲۱ خرداد ۹۶ , ۲۱:۵۸
    ما همینطوری دوستت داریم.
    عوض شدن بد نیست،بل نسبت عوضی شدن بده
  • علی شر
    دوشنبه ۲۹ خرداد ۹۶ , ۱۸:۰۵
    سلام و عرض ادب رفیق
    من وبلاگ و مطالبت رو دنبال میکنم
    خوشحال میشم اگه شماهم منو دنبال کنی
    با تبادل لینک هم موافقم شما چی؟
  • SHIVA gh.s
    پنجشنبه ۱۲ مرداد ۹۶ , ۲۲:۰۰
    آدم بده داستان بودن خیلی خوبه :)
    میشه یکی مث دِیمِن ♥
    برای هرکاری که میخواد انجام بده نیاز به تظاهر نیست..
    اگه کسی دوستش داره با بدی هاش دوستش داره :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان