تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


لعنت به شانس قهوه ای که از دار دنیا نصیب من شده:|| مثلا خواستم بگم منم بلدم کیک درست کنم:)) اما گویا بوی سوختگیش این خیال رو از سرم پروند!!یه سوال!! شما معمولا با کیک سوخته چیکار میکنید؟؟ من که عمرا بندازمش دور!! قشنگ یه لایه کاکائو میریزم روش تا گندش درنیاد ...کسی هم نفهمه خخخه!!اما خداییش دلم سوخت برای مچ دستم

 بس که خمیر کیک رو هم زدم...

نصیبتون نشه...صلوات:))

پ.ن: هیچوقت وقتی تنهایید کیک درست نکنید!! از من بشما نصیحت!!

حیف عکسشو ندارم که بزارم تا از میزان گند زدگیم مطلع بشین!!

Bahar alone^_^ ۱۷ مهر ۹۵ ، ۱۷:۱۴ ۴ ۲ ۲۲۵

نظرات (۴)

  • مجتبی مطوری
    شنبه ۱۷ مهر ۹۵ , ۲۳:۲۵
    میگفتی خودم بهت یاد میدادمD:
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ مهر ۹۵، ۱۲:۵۲
      مرسی.اونقدرام بدبخت نشدم هنوز:))
  • علی اسفندیاری
    يكشنبه ۱۸ مهر ۹۵ , ۰۸:۲۸
    شکلات بریزید روش قابل خوردن میشه؟ 
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ مهر ۹۵، ۱۲:۵۳
      تا حدودی. بعله!!
  • فرشته ...
    يكشنبه ۱۸ مهر ۹۵ , ۰۹:۴۱
    من فقط کیک کاکائویی و شکلاتی دوست دارم اونها هم معولا میخریم درست نمی کنیم.
    اما نصیحت خوبی بود یادم باشه هیچ وقت تنهایی درست نکنم.:))
    موفق و مانا باشی
    یاعلی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ مهر ۹۵، ۱۲:۵۳
      یا علی!!! اما لذتی که تو کیک درست کردن هست تو خریدش نیست:))
  • Afshin √
    يكشنبه ۱۸ مهر ۹۵ , ۱۳:۲۵
    کیک سوخته رو خوردی؟؟؟؟
    سالمی؟؟ به تو میگن ادم؟؟؟ هضم شد؟؟؟ 
    با خامه ی ترش چیکار میکنی؟ نارنگی کپک زده چطور؟
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ مهر ۹۵، ۱۳:۲۷
      خهخخ من که نخوردم..چون ارتو کردم کلا نمیتونم بخورم:)) مامان وعلی بزور با چایی خوردن:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان