تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


ﺳﺎﻝ ﮔﺬﺷﺘﻪ ، ﻳﮏ ﺟﻔﺖ ﮐﻔﺶ ﺧﺮﻳﺪﻡ ﮐﻪ ﺭﻧﮕﺶ ﻗﺸﻨﮓ ﺑﻮﺩ

ﺍﻣﺎ ﺍﻧﺪﮐﻲ ﭘﺎﻫﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﻣﻲ ﮐﺮﺩ . ﻓﺮﻭﺷﻨﺪﻩ ﮔﻔﺖ:

ﮐﻤﻲ ﮐﻪ ﺑﮕﺬﺭﺩ، ﺟﺎ ﺑﺎﺯﻣﻲ ﮐﻨﺪ . ﺧﺮﻳﺪﻡ ، ﭘﻮﺷﻴﺪﻡ ، ﺧﻴﻠﻲ ﮔﺬﺷﺖ ﺍﻣﺎ ﺟﺎ ﺑﺎﺯ ﻧﮑﺮﺩ ،

ﻓﻘﻂ ﺍﺳﺘﺨﻮﺍﻥ ﻫﺎﻱ ﭘﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﻣﻲ ﺳﺎﺧﺖ . ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﮔﻔﺘﻢ ،

ﺑﻬﺮ ﺣﺎﻝ ﺍﻳﻦ ﻫﻤﺎﻥ ﺭﻧﮕﻲ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﻲ ﺧﻮﺍﻫﻢ ، ﺩﺭ ﻣﺴﻴﺮﻫﺎﻱ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻣﻲ ﭘﻮﺷﻢ .

ﺩﺭ ﻣﺴﻴﺮﻫﺎﻱ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﻫﻢ ، ﭘﺎﻫﺎﻳﻢ ﺭﺍ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﻣﻲ ﮐﺮﺩ. ﻣﻦ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻮﺩﻡ .

ﮐﻔﺸﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﻢ ﺭﺍ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﻣﯽ ﮐﺮﺩ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﺧﻮﺷﺮﻧﮓ ﺑﻮﺩ ،

ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻣﯽ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﻭ ﻭﻗﺘﯽ ﺧﺮﯾﺪﻡ ﻭ ﻓﻬﻤﯿﺪﻡ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﮐﺮﺩﻡ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻧﮕﻬﺶ ﻣﯽ ﺩﺍﺷﺘﻢ .

ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺍﺳﺖ ، ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻧﮕﻬﺶ ﺩﺍﺷﺖ .

ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻃﯽ ﺭﻭﺯﻫﺎ ﻭ ﺳﺎﻝ ﻫﺎ ﺣﻤﻠﺶ ﮐﺮﺩ ﺑﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺗﻐﯿﯿﺮ ﮐﻨﺪ ﻭ ﺑﻪ ﺍﻣﺮﯼ ﺩﻟﺨﻮﺍﻩ ﺗﺒﺪﯾﻞ ﺷﻮﺩ.

ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﻓﻘﻂ ﺑﻪ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﮐﺮﺩﻧﺶ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺩﺍﺩ، ﻧﺒﺎﯾﺪ ﺑﻪ ﺁﺯﺭﺩﻩ ﺷﺪﻥ ﻋﺎﺩﺕ ﮐﺮﺩ.

ﺍﻣﺮﻭﺯ ﮐﻔﺶ ﻫﺎ ﺭﺍ ﺩﻭﺭ ﺍﻧﺪﺍﺧﺘﻢ!!

Bahar alone^_^ ۱۹ مهر ۹۵ ، ۲۰:۴۶ ۷ ۲ ۲۷۷

نظرات (۷)

  • Afshin √
    دوشنبه ۱۹ مهر ۹۵ , ۲۰:۵۴
    منم یه جوراب قرمز دارم بدجوری دوسش دارم ولی دیگرانو آزرده کرده بنظرت چیکارش کنم؟ :(
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۹ مهر ۹۵، ۲۱:۰۲
      اشتباه اشتباه است...نباید نگهش داشت!!خهخخ
  • مهندس مکانیک خودرو
    دوشنبه ۱۹ مهر ۹۵ , ۲۲:۰۴
    آفررررررررررررررررررررین که دورشون انداختی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ مهر ۹۵، ۰۹:۰۴
      :))باید زودتر اینکارو میکردم
  • مجتبی مطوری
    دوشنبه ۱۹ مهر ۹۵ , ۲۲:۰۷
    نمینداختیش دو میبردی واس کسی ک محتاج هست هدیه میدادی به هر حال روز های سرد دارن کم کم نزدیک میشن من خودم دوتا ژاکت ک کوچیک شدن روم رو میخوام ببرم بدم
    ((:
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ مهر ۹۵، ۰۹:۰۶
      باورتون میشه من این متن رو ننوشتم؟!دست از سر کچلم برداریدخخخخ:)).                    والا!
  • محمد حسین
    دوشنبه ۱۹ مهر ۹۵ , ۲۲:۵۳
    تجربه بالاترین استاده . 
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ مهر ۹۵، ۰۹:۰۹
      و ماندگار ترین:))
  • Mr. Maleki
    سه شنبه ۲۰ مهر ۹۵ , ۰۱:۱۸
    انصافا اشتباه اشتباه است خیلی تیکه خوبی بود. دوس داشتمش
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ مهر ۹۵، ۰۹:۱۰
      عاره.مثه فتوای مراجع میمونه...حرامه حرامه!!خخهخخ والا
  • ژله پرتقالی
    سه شنبه ۲۰ مهر ۹۵ , ۱۲:۱۱
    چطوری بهار جونم؟
    خوش میگذره مارو نمیبینی ؟ :)
    ممنون که ازم سراغ گرفتی خوشگل خانوم راستش داشتم میرفتم چون قرار بود مدت طولانی نت نداشته باشم و گفتم به کارام برسم ولی انگار داره نت جور میشه ولی دیگه فک نکنم حس پست گذاشتن داشته باشم
    ولی میام بهت سر میزنم
    پستت جدا معرکه بود خصوصا اینکه من درد کشیده همون کفش تنگ خریدنم خخخخ
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ مهر ۹۵، ۱۵:۵۴
      خوبم ژله جونم.دلم واست تنگ شده بدجوررر.بیای سر بزنیا!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان