تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


نگاهش میکنم.به دستهای لاغر و نحیفش .به بدن بی جان و ضعیفش که روی پتویی ولو شده.زل میزنم به لبخندش.-لبخندی که چه باید بشود تا من بزنم!-اما او بیخیال میخندد و ذوق میکند.دستان شل اش را بهم میکوبد و میخودش را لوس میکند.بهش حسودی ام میشود.به لبخندش.به بی تفاوتی اش و به ذوق کردن هایی صدادارش.ارام نزدیکش میشود و با لبخندی بی جان به پیراهن سیاهم اشاره میکنم:«تو معنی اینرا نمیفهمی...خوشبحالت.» یک لحضه ارزو کردم تا فلج بودم..فلج ذهنی..و فلج جسمی..نمیتوانستم حرف بزنم اما یک عالمه لبخند بزنم.درست مثل او... ارام در گوشش گفتم:«تو و من هیچ فرقی باهم نداریم.اگه بتو خیلی چیزا نداد.به منم لبخند. راحت نداد.بیخیالی و ذوق کردن.نداد.درسته در ظاهر من خوشبخت ترم.اما به اون بالایی قسم تو خوشبخت تری!!صورتش را بوسیدم و بلند شدم‌.برای اخرین بار نگاهش کردم و زیر لب گفتم:«مادر تو مردده ...تو میخندی و من چشام پر اشکه..روزگارو میبینی؟؟!...یک لحظه غم عالم جمع شد تو دلم.یه قطره اشک چکید از چشمام‌.لب پایینیمو گاز گرفتم و سرمو گرفتم سمت اسمون.یادم اومد چقدر ذهنم درگیر بود.چقدر به عدالتت شک دادشتم.یه نفس صدادار کشیدمو به اون بالایی گفتم:«ببخش.. جوابمو دادی..و شرمند م کردی.فقط ببخش.ببخش اگه به عدالتت شک کردم.

Bahar alone^_^ ۲۴ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۳۹ ۶ ۰ ۲۳۸

نظرات (۶)

  • اهنگ نواز
    چهارشنبه ۲۴ شهریور ۹۵ , ۱۴:۴۲
    وبلاگتون خیلی خوبه 
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ شهریور ۹۵، ۱۴:۴۳
      نظر لطفتونه عزیز
  • دلارام gh
    چهارشنبه ۲۴ شهریور ۹۵ , ۱۹:۳۳
    حوصله ندارم بخونم فقط خواستم نظربدم
  • ژله پرتقالی
    چهارشنبه ۲۴ شهریور ۹۵ , ۱۹:۵۶
    فک کنم اون گوشه وب مزمن درست باشه
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ شهریور ۹۵، ۲۲:۲۸
      حخخخ اره.خوددر گیری مضمن
  • Aragol ...
    پنجشنبه ۲۵ شهریور ۹۵ , ۰۸:۴۷
    :(:
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ شهریور ۹۵، ۰۹:۱۴
      :((.من بهارم.رایان نیست.چوون رفته کلاس.وقتی هم برگرده پست رو پاک میکنم
  • امیری حسین و نعم الامیر
    پنجشنبه ۲۵ شهریور ۹۵ , ۱۲:۵۶
    دومی بعد از تو مریم بود......بلل فوضول
    سومی هم کسی نبود جز زهرا....جنگحوی ششن6
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۵ شهریور ۹۵، ۱۴:۰۸
      تازه قبل من یه نازنینم بود.خخخخ مریم کیه؟!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان