تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


امروز هم به نوبه ی خودش بی نظیر بود:))چراکه روده هام له شدن بس خندیدم:)یه نمونه ش وقتی بود که یه میز درب وداغون اوردن تو کلاس بعد یکی گفت:«این اسقاتی اینجا چه میکنه؟!منم یهو بلند گفتم:هخخخ جاهاز باقریه(فامیلی ناظممون باقریه).سرمو که بالا اوردم دیدم اوه اوه!!باقری مثه لبو قرمز شده .همچین با عصبانیت وبلند گفت:«خادمی دارم برات!!» خشکم زد....از این بگذریم...سر کلاس ادبیاتم که هرهر کرکر برپا بود...سر زنگ فناوری خیلی خسته شدم.چون از بخت بدم معلم فناوری فقط از من خوشش میاد و همش مخاطب حرفاش من بودمو وهی بهم نگاه میکرد.منم بس فک زد خوابم گرفت...ودر اخر زنگ زبان!!!!فوق العاده بودددددد.گرچه بعضیا حالشون گرفته شد:/اما کلی کیف کردم وکلاس گذاشتم بس خانوم گفت :«خادمی بخون.خادمی ترجمه کن!!!اون تافل دارا داشتن ریز ریرز میشدن از حرس.خخخخ.و اما...اما زنگ نماز!!برخلاف پارسال امسال یه پیرمرد خرفت چاقو اوردن بعنوان اقا جماعت.تازه با صندل های چرک و کهنه ش اومده بود...خیلی هم ورور میکرد.میخوام هفته ی دیگه با سوالام بادشو بخوابونم.اصن یه کاری میکنم که این بره پارسالی بیاد!!!پ.ن:امروز بس عجله داشتم با زیر شلواری رفتم مدرسه:||البته خداروشکر رنگش سورمه ای بود  غیر از چند مورد زیاد خیت نشدم...

Bahar alone^_^ ۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۳:۰۹ ۶ ۲ ۲۸۴

نظرات (۶)

  • M. Maleki
    يكشنبه ۴ مهر ۹۵ , ۱۴:۱۳
    تو بلد نشدی قالبتو عوض کنی؟
  • ❥ آراگل ❥
    يكشنبه ۴ مهر ۹۵ , ۱۴:۲۳
    زیر شلواری :دی :/
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۴ مهر ۹۵، ۱۴:۳۷
      بعله...حالا خوبه رنگش روشن نبودددد
  • .. Denis
    يكشنبه ۴ مهر ۹۵ , ۱۵:۲۲
    اوه اوه چ کردی با نظمتون
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۴ مهر ۹۵، ۱۵:۲۹
      حالا مونده تا انظباط دادن..خخخ
  • فرشته ...
    يكشنبه ۴ مهر ۹۵ , ۱۶:۲۳
    بیچاره ناظم:))
    زیر شلواری؟؟خخخخخ
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۴ مهر ۹۵، ۱۶:۲۹
      بیچاررررره من!!!اون گودزیلا چرا؟!!....ارره زیر شلواری...تازه خودم نفهمیدم دوستام بهم گفتن
  • M. Maleki
    دوشنبه ۵ مهر ۹۵ , ۱۴:۳۱
    حالا هر کدوم رو خودت دوس داشتی لینک برات اوکی کنم.
    من سلیقم خوب نیس زیاد :))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ مهر ۹۵، ۱۴:۳۴
      خب پسری دیگه...همینو اوکی کن.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان