تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


کوچیک بودن سخته.این که کوچیک باشی و کوچیک تصور بشی.اینکه بالاخره کوچیکی!کاریشم نمیشه کرد...کوچیکی خب!اما بالاخره بزرگ میشی..و این تنها دل خوشی بهاره!دارم غرورمو له میکنم و رنده ایضا!تا از بقیه چیز یاد بگیرم.یاد بگیرم چطوری به بهترین نحو بزرگ شم.بزرگ از لحاظ ذهنی نه جسمی!!میخوام خوب بزرگ شم.نه بقول بعضیا فقط خرس گنده شم.میخوام پخته شم...و نه با حرارت شعله آتش!با تجربه و اگاهی واطلاعات شما بیانی های عزیز!از وقتی شدم یکی از شهروند های بیانی حس میکنم رشد کردم...شایدم نه وفقط فکر کردم!!بهر حال...  به پیشنهاد مادرم دارم کتاب«کربلا در مقتل مقرم»رو میخونم.به شما هم پیشنهاد میدم یه ورقی بزنید صفحاتشو:))) تمام ماجرای کربلا مفصل توشه.و همینطور جواب خیلی از سوالای من! 

+بیزحمت شمام هرکدوم به اندازه کرمتون یه کتاب به حقیر معرفی بنمایید تا بلکه این فکر کوته بهار با خوندنشون کمی کششششش بیاد:))

پ.ن:عهد شکنی نمودم  وپست گذاشتم:))بس که شماها خوبید ادم دلش نمیاد یه روز نباشه!(البته بععععضیا دلشون داشت خنک میشد من نمیام که من جلوی دل ولشونو گرفتم://)

+قربون اونی که سبب دلگرمی ما  شده و گفته:بزرگی به عقل است نه به سال!!!



Bahar alone^_^ ۲۳ مهر ۹۵ ، ۱۰:۳۵ ۱۷ ۳ ۵۳۴

نظرات (۱۷)

  • Afshin √
    جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۱:۰۳
    حسنی و انرژی هسته ای کتاب قشنگیه :| من عکساشو دوس دارم

    http://164.138.18.205/database/BookImages/89/89C24349.jpg

    من که اهل کتاب نیستم, ولی فیلم دیدم تا دلت بخواد
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۳ مهر ۹۵، ۱۱:۰۶
      حسنی؟!!
      +منم فیلم زیاد میبینم.مثل:تیپ تاپ.تام وجری.ریرا. خاکستری. پلنگ صورتی:|||
      تازه یه فیلم جدید هم داره از شبکه پویا پخش میشه گویا اسمش اینه:اتل متل ..یه جنگل://
  • Afshin √
    جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۱:۱۵
    یه انیمه جاپونی دارم اسمش اینه: Dungeon ni Deai wo Motomeru no wa Machigatteiru Darou ka
    موندم معنیش چی میشه :)) اسم خالیش کتابیه واسه خودش :|
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۳ مهر ۹۵، ۱۱:۱۹
      خهخ.اصن میتونی اسمشو بخونی؟!!
      اینا چیه داری بهم معرفی میکنی؟!خراب میشما!!!
  • فرشته ...
    جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۱:۲۹
    منم با ورودم به بیان گاهی احساس میکنم فکرم بازتر شده و البته باید بگم سوال های بی جواب و درگیری های ذهنی عجیب و ازار دهنده ام هم تا حدودی از لطف بیانه:) 
    چجور کتابی؟راجع به کربلا؟ یه کتاب از ایت الله مطهری راجع به کربلا هست بخش هاییش رو قبلا خوندم و خوشم اومد ،نثرش روونه.اما اسمش یادم نیست:))
    یاعلی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۳ مهر ۹۵، ۱۱:۳۱
      نه.تو مایه های کتابای امیر خانی و کلا روانشناسی و ادمیزادی جهت ادم کردن یه بشر تازه وارد به نوشتن:)))مثل اشتی وبیشعوری و اینا!!
  • آرزو ^_^
    جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۲:۰۲
    قبل از هرچیز باید بگم عنوان خیلی باحال بود .
    بعدش اینکه منم توی همین بیان با رضا امیرخانی آشنا شدم و ترغیب به خوندن کتاباش که البته فعلا فقط داستانِ سیستان و ناصر ارمنی رو خوندم ولی به تو هم با اعتماد به دوستان همه‌ی کتاباشو توصیه می‌کنم .
    در حوزه‌ی روانشناسی هم اون‌موقع‌ها که کتابخون بودم کتابای برایان تریسی و یکی دیگه بود که بعضی جاها با هم می‌نوشتن که دقیقا اسمش یادم نیست ؛ اونا رو میخوندم به هرحال .
    خشمت را بسوزان قبل از آنکه خشم تو را بسوزاند هم باحال بود که باز یادم نیست از کیه .
    یهویی یاد لطفا گوسفند نباشید افتادم . نمیدونم خوندی یا نه ولی ۵ یا ۶ سال پیش حسابی رونق گرفته بود .
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۳ مهر ۹۵، ۱۲:۱۴
      وای...عجب کتابای خوشمزه ای!!مخصوصا اون گوسفند نباش مرسسسی!! ... همشونو میخرم:))) 
      +امضا:بهاری در استانه ی ادم شدن:)))
  • Mr. Maleki
    جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۲:۱۶
    راز
    از راندا برن
    از نون شب واجبه خوندنش.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۳ مهر ۹۵، ۱۳:۲۶
      یه دنیا ممنون:)))
  • คຖē Şhērlฯ
    جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۲:۳۹
    انشاءالله زودتر بزگ شی 
    :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۳ مهر ۹۵، ۱۳:۲۶
      ممنون بایت دعای زیباتون:))
      شما نیز هم:دی
  • مجتبی مطوری
    جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۳:۴۳
    کتاب های هری پاتر رو بخون(:
    ارباب حلقه ها رو بخون قشنگه(:
    کیمیاگر  (نوشته پائولو کوئیلو)
    کد داوینچی (نوشته دن براون) 
    حماسه گرگ و میش (نوشته استفانی مه‌یر) 
    بربادرفته (نوشته مارگارت میچل) 

    خاطرات آن فرانک (نوشته آن فرانک) 
    این هارو کم و بیش خوندم همشون قشنگن فقط باید بخونیشون جالبن(:

    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۳ مهر ۹۵، ۱۳:۴۷
      کرمت منو کشته...خخخ ممنون.
  • امیری حسین و نعم الامیر
    جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۵:۱۶
    آبجی به خدا هنو کتابارو ندیدم...خیلی سر گرم محرم بودم.....تا کی میخوای بهت جواب بدم؟
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۳ مهر ۹۵، ۱۷:۰۳
      شما زحمت نکش خریدم دیگه://
  • امیری حسین و نعم الامیر
    جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۸:۴۱
    دیوونه
    کتاب 3 بعدی نشر الگو رو میخریدی...خیلی سبز فقط هندسه اش خوبه
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۳ مهر ۹۵، ۲۰:۰۱
      خواهش میکنم.دیوونگی از خودتونه:))
  • نگار عین
    جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۱۹:۱۸
    باحالی از خودته :)) :* مرسی منم همین حسو به وبت داشتم که دنبالش کردم :*
     هر وقت اومدی قدمت رو چشم :))
  • مهندس مکانیک خودرو
    جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۲۲:۱۶
    چه خوب که درراه پیشرفتت قدمم برمیداااااااااااری

    من جای کتاب ازبرنامه های اندرویدی که موضوعات کتاباراخلاصه میکنندبرای بهترزندگی
    کردنم استفاده میکردممم
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۳ مهر ۹۵، ۲۲:۱۸
      چاره چیه؟!
      ممنون بابت تشویقتون:)
  • سمیرا ..
    جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۲۳:۱۷
    من کتاب "بیشعوری" رو معرفی میکنم بهت.
    مجوز چاپ نگرفته متاسفانه. اما مترجمش خودش فایل رو تو نت گذاشته. و میشه خوندش.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ مهر ۹۵، ۰۸:۱۶
       نه بابا گرفته..دوست من خریده!!
      -ممنون از پیشنهادتون دوست عزیز:))
  • مجتبی مطوری
    جمعه ۲۳ مهر ۹۵ , ۲۳:۲۰
    کجا میخوای بری تو  پاتریک تو ی روز میخواین وبلاگتون رو حذف کنید):
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ مهر ۹۵، ۰۸:۱۷
      کی گفته میخوام وبمو حذذف کنم... رمزو میدم بهت بیای تو ببینی:))
  • امیر بهزادپور
    شنبه ۲۴ مهر ۹۵ , ۱۰:۱۸
    کتابهای »رضا جوان« کم گیر میاد .. خوبن..
    حقیقتا بزرگی به عقل است.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ مهر ۹۵، ۱۰:۲۳
      به عقله..ولی کو گوش شنوا؟!!
  • فرشته ...
    شنبه ۲۴ مهر ۹۵ , ۱۷:۳۶
    تو حوضه ی روانشناسی کتابهای باربارا دی انجلس و بریان تریسی بد نیستن.
    کتاب بیشعوری رو نصفه خوندم خیلی باحاله:)
    اگه باز کتاب یا نویسنده یادم اومد خبر میدم بهت:)
    یاعلی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۴ مهر ۹۵، ۱۸:۲۲
      سپاس:))
      یادت نره ها!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان