تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


پیام های بازرگانی ما خیلی رویایی وناجور با عقل سلیمه:/ بطوری که سیستم فکری وذهنی برادر صغیر بنده رو کلا ریخته بهم.مثلا یبار از تو یخچال چند تا زیتون برداشته بود با بطری روغن سرخ کردنی آورده بود میگفت:«آبدی بیا دامبو دلد دنیم!(ترجمه:ابجی بیا شامپو درست کنیم)»در اون لحظات من اصن منظورشو نفهمیدم وفرستادمش دنبال  نخود صورتی!(دیگه بس رفته دنبال نخودسیاه خسته شده بچه-_-)اما بعد ها که بطور اتفاقی داشتم پیام بازرگانی تماشا میکرردم دریافتم منظور اون روز برادرجان چ بوده!تبلیغ به این صورت بود که مردی بادوم وزیتون رو به هوا پرتاب کرده وبعد از برخورد با حباب های روغن که در هوا معلق اند،تبدیل به شامپو شده وبه دست همان مرد مذکور برمیگردد.اینطوری هم میخوند:روغن وبادوم زیتون ،شامپو حیات:|بعدم وی افزود:«حاوی روغن آرگام(فکر کنم)»

از اینا که بگذریم میرسیم به این که... موی پر شوره صحت داره°_°؟!نه واقعا صحت داره؟!!خجالت•_•…

در تبلیغ دیگری نیز میبینیم که یک مذکر حوله حمام به تن سر به زیر انداخته واز وسط خیابان و از روی خط عابر عبور میکند!و وارد داروخانه میشه وکاملا شاکی رو به فروشنده غر میزنه:«این چرا رنگش اینجوریه؟!!(اشاره بمقداری شامپو در کف دستش که سیاه رنگه) بعد فروشنده ریش پروفسوری خوش لبخند توضیح میده که:«این شامپو گردوئه پرژکه!»

راستی!یه چیزی رو میدونید؟!!میدونید با پرژک میشه سلامی دوباره به طبیعت کرد؟!

اینا اصلا بیخیال!اون تبلیغ هوم کر روحمو قلقلک میده!مگه میشه؟مگه داریمOo؟!هر نمیدونم چند وقت یکبار به نفر اول یه آپارتمان مبله!!دوتا دویست شیش با دویست تا سکه تمام میده!من میگم این زوجهای جوان کلا بیخیال وام ازدواج واینا بشن!عوضش برن یه کامیون از این هوم کرا بخرن هی شماره سریالشو پیامک کنن.خدارا چ دیدی!شاید بخت بهشون رو کرد!

توصیف این پریل وپرسیل(که همیشه قاطیشون میکنم که کدوم مایع ظرفشویی وکدوم پودر لباسشوییه)رو میزارم به عهده خودتون:/

لدفا هم اینقدر به برنج محسن نگین بشین بشن! اون نشسته جاااانم!نشسته!

اینم که فکر کنم میدونید که با آبمیوه گلشن همه گل میشن!!(بامنم بحث نکنید)

و در آخرم...سن ایچ ودگر هیچچچچچ!

پ.ن:«یه نقطه از ذهنم بطور نامحسوس. یاد اون پیام بازرگانی افتاد که لاکپشت ها وماهی ها تو هوا شنا میکردن بعد چهار تا کوسه از تو تونل جاده میومدن بیرن که در آخرش گگوینده یاد آور میشد که:«با مایع دستشویی نمیدونم چی...  دنیای زیر درریا رو لمس کنیید://

پ.ن:«بعد مثلا من خیلی دقت کردم تا تونستم این پستو بنویسم..

امضا:«بهار کرفول:))»

«فردا شب همین جمع خونه ی ما....با فامیلا..بیشتر با فامیلا کمتر در آشپزخانه:/»

Bahar alone^_^ ۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۹:۱۵ ۱۶ ۴ ۳۰۵

نظرات (۱۶)

  • نویسنده عشق
    چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ , ۰۹:۲۷
    اویلا ؟ :|
    اوووویلا :|
    تبلیغی از اویلا:|
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۲ آبان ۹۵، ۰۹:۲۹
      اویلا &فاممیلااا؟!
      مورد خاصی نداشتن:)))
  • مجتبی مطوری
    چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ , ۰۹:۳۳
    افرین گرفتی کل تبلیغات رو دیدی😃
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۲ آبان ۹۵، ۰۹:۳۴
      کار دو هفته مه:)))صب تا شب! کاغذ وقلم بدست:)))
      با سانسور:))) جلوی تلویزیون
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ , ۱۰:۲۷
    با لینا خوشحالینا!
    میگم این پست چقدر خوب میشد با همین محتوا میومد تو بلاگفان! خخخ.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۲ آبان ۹۵، ۱۰:۴۴
      اتفاقا میخواستم این لینا رو هم بزاربلاگفان؟!!چطور مگه؟!
  • فرشته ...
    چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ , ۱۰:۳۷
    خخخخ تبلیغ بازرگانی لطیفی رو نگفتی.
    به زوجه میگن چرا اومدید اینجا خرید کنید میگن چون قیمت ها خوبه تازه ما یه دونه خریدیم این دومیه چون برای دومین خرید تخفیف ویژه میدن.گویا ناهار اب تردمیل دارن:)))
    خیلی جالب بود و خیلی دقیق:)
    یاعلی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۲ آبان ۹۵، ۱۰:۴۳
      ممنون گلم:))
      گفتم دیگه به لطیفی کاری نداشته باشم بزارم زوجهای جوان دلخوشی داشته باشن:)))
  • هانی هستم
    چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ , ۱۰:۳۹
    من فکر می‌کردم با محبت ، همه گل میشن که! عخیییییییی یعنی یه عمر در اشتباه بودم و به جای محبت باید یه آبمیوه براش می‌خریدم!؟
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۲ آبان ۹۵، ۱۰:۴۵
      چرا چرا ؟!عاقل کند کاری ؟!!که باز آرد پشیمانی؟!خو از همون اول یه گلشن براش میخریدین:))
  • The flash
    چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ , ۱۱:۰۴
    :| وات هپند؟
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۲ آبان ۹۵، ۱۱:۰۶
      عای دونت نووووووو.
      اکسکیوززززمی
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ , ۱۱:۳۴
    طنزه خب. شوخی با همچین چیزایی میتونه خیلی جذاب باشه.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۲ آبان ۹۵، ۱۱:۴۶
      :)))معلومه جذابه!

  • فرید صیدانلو
    چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ , ۱۱:۳۹
    روغن آرگان فک کنم
    تبلیغات خیای عجیب تر ازونیه که مافکر میکنیم، شاید پیش خودت بگی بی تاثیره ولی ناخوداگاه تاثیرش رو تو کل خونواده میزاره
    ثانیه ای یک میلیارد هزینشه در بعضی از ساعات
    میدونی همون هومکر ثانیه ای 10 میلیارد تو حسابشه؟ و اون خونه ای کهمیده یک دهم سودشه
    من قبلا خیلی فکرم درگیر این چیزا بود
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۲ آبان ۹۵، ۱۱:۴۶
      اوووووووه!!اینا باید یارانه شون قطع بشه:|من اعتراض دارم:/
      تاثیر که فرااااااوون میزاره:))
      ولی من از لج  نمیخرم خخ
  • فرید صیدانلو
    چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ , ۱۱:۵۷
    یارانه من و شما رو از جیب همینا میدن :دی
    ادمای کله گنده این
    خلاصه همه چی بهم وصله ما خیلی ساده ایم
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۲ آبان ۹۵، ۱۲:۱۶
      برم بمیرم پس ...که زیر منت جیب همچین آدمایی ام:|
  • قهرمان **
    چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ , ۱۲:۱۷
    خخخخخخخخخ تبلیغا که واقعا عجیب و غریبه .
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۲ آبان ۹۵، ۱۲:۱۸
      فرا عجیب.... اینو باش::)))
  • Mr. Maleki
    چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ , ۱۴:۱۲
    :|
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۲ آبان ۹۵، ۱۸:۲۰
      معلومه اصن پستو نخوندی:)))
  • masi Rika
    چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ , ۱۶:۵۲
    یعنی مرحوم مغفور پیتر چایکوفسکی اگه میدونس که میخوان باله دریاچه قو شو بذارن رو تبلیغ مایع دسشویی سافتلن ،همون موقع موسیقیو میبوسید میذاشت کنار میرفت تو کار اختلاس
    والا با این تبلیغاشون!!!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۲ آبان ۹۵، ۱۸:۲۲
      خخهخخخ.
      اصن استعداد وفرهنگ یک جامعه میره زیرررر سوال:|
      باشد تا آدم شویم:)))
  • لعیا عباسی
    چهارشنبه ۱۲ آبان ۹۵ , ۱۹:۴۹
    خخخخخ😂😂😊

    کارت درست دوستم😍😘😗
  • 👒فیـــــروزه بانـــــو👒 :)
    پنجشنبه ۱۳ آبان ۹۵ , ۰۱:۱۹
    اون تبلیغه هس
    یارو میاد میگه موهای خودم فره،
    موهای خانومم مجعد،موهای دخترم صاف
    موهای پسرم فلان!اصلا آدم شک میکنه..
    بنیان زندگیو ازهم میپاشن:))))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۳ آبان ۹۵، ۰۶:۳۸
      خهخخخ عاره عاره:))
  • فرید صیدانلو
    پنجشنبه ۱۳ آبان ۹۵ , ۰۸:۰۸
    نه
    چرا بمیری؟
    نمیر :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۳ آبان ۹۵، ۰۸:۲۲
      من گفتم بمیرم°_°
      :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان