تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


ساعات عمر من همگی غرق غم گذشت
دست مرا بگیر که آب از سرم گذشت

مانند مرده ای متحرک شدم، بیا
بی تو تمام زندگی ام در عدم گذشت

می خواستم که وقف تو باشم تمام عمر
دنیا خلاف آنچه که می خواستم گذشت

دنیا که هیچ، جرعه آبی که خورده ام
از راه حلق تشنه من، مثل سم گذشت

بعد از تو هیچ رنگ تغزل ندیده ایم
از خیر شعر گفتن، حتی قلم گذشت

تا کی غروب جمعه ببینم که مادرم
یک گوشه بغض کرده که این جمعه هم گذشت

مولا شمار درد دلم بی نهایت است
تعداد درد من به خدا از رقم گذشت

حالا برای لحظه ای آرام می شوم
ساعات خوب زندگی ام در حرم گذشت

نمازم را قضا کرده تماشا کردنت ای ماه
بماند بین ما این رازها بینی و بین الله!

من استغفار کردم از نگاه تو نمی دانم
اجابت می شود این توبه کردن های با اکراه

برای من نگاه تو فقط مانند آن لحظه است
همان لحظه که بیتی ناگهانی می رسد از راه

...و شاید من سر از کاخ عزیزی در می آوردم
اگر تشخیص می دادم چو یوسف راه را از چاه


Bahar alone^_^ ۱۵ آبان ۹۵ ، ۱۳:۳۹ ۱۱ ۴ ۲۸۸

نظرات (۱۱)

  • قهرمان **
    شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۱۳:۴۱
    خیلی زیبا .
    سپاس.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۵ آبان ۹۵، ۱۳:۴۲
      :))) دست شاعرش درد نکنه
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۱۴:۵۷
    به جانِ آقای خرچنگ دیدم عنوان گوگولی بلاگر بود!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۵ آبان ۹۵، ۱۵:۲۵
      خب دیدم حاضرین در سایت ده تان بعد هیچکی نظر نمیده لجم گرفت حذف کردم:)))
  • naeeme chakeri
    شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۱۵:۰۵
    قبل از اینکه ببینم تو جواب کامنتا اسم شاعرو گفتی خودم حدس زدم:)
    آقای برقعی فوووووق‌العاده‌ن....:))))
    اینو از اینترنت خوندی یا کتاباشون؟:)
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۱۵:۳۷
    واقعا خیلی ممنون ناکم از این همه محبت شما!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۵ آبان ۹۵، ۱۵:۳۸
      عه..خب ابو اسفنج جونم همون عکس اولیه که خوبه...
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۱۵:۴۷
    مگه شما شرکت کردین؟!
    کدوم عکس اولی؟!
    عکسی نیست به جان خودم.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۵ آبان ۹۵، ۱۵:۵۱
      بعله بعله...چالش گوگولی بلاگر!!!
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۱۵:۴۹
    خانم بهاری خادمی!
    این عکس تو این وبلاگ رو من بزنم به اسم کی از آخر؟! خخخ
    الان عکس رو دیدم.
    من نوشتمش به اسم امیری حسین و نعم الامیر!
    توی پست دیدم که با این اسم این پست گذاشته شده.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۵ آبان ۹۵، ۱۵:۵۰
      همونه...فقط محمد گذاشته.همون به اسم من بزار ممنون:)))
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۱۵:۵۲
    میبینین چه کارایی میکنین؟!
    خدا خواست اینجوری بشه. وگرنه روز سورپرایز یعنی فردا، شما غمگین و محزون میشدین.
    البته که من فورا ویرایشش میکردم به محض تذکر شما. ولی خب بالاخره اشتباه بود.
    دقتتون رو ببرین بالا تا وقتی دقتتون رو نبردن بالا.
    یا به عبارتی اگه دقتتون رو نبرین بالا دقتشون رو میبرن بالا.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۵ آبان ۹۵، ۱۵:۵۵
      بعله...
      شوما ببخش جناب سروان...جوونیه وناپختگی...جوونیه و هزار خطا... دیگه تکرار نمیشه

  • امیری حسین و نعم الامیر
    شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۱۶:۲۲
    نزدیک بود به فنا بریا...
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۵ آبان ۹۵، ۱۶:۲۳
      یادم رفته برم دکتر بگم برا گوشم عینک بده...
      یکمی بلند تر نمیشنوم:|
  • فرشته ...
    شنبه ۱۵ آبان ۹۵ , ۱۸:۲۹
    به به شعرهای حمیدرضا برقعه ای واقعا زیبان.
    ممنونم
    یاعلی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۵ آبان ۹۵، ۱۸:۳۶
      :)))))
      یاعلی فرشته جونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان