تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


داشتم دوباره کتاب انه شرلی رو میخوندم...یه مطلب خیلی قشنگ پیدا کردم به این شرح:«به اشتباههایتان بخندید ولی از انها درس بگیرید.. مشکلاتتان را دست بیندازید ولی خود را برای مقابله با انها تقویت کنید.موانع را مسخره کنید..اما بر انها چیره شوید»

«اگر چشمهایتان را برای دیدن باز نگه دارید ..قلبهایتان را برای عشق ورزیدن اماده کنید ودستهایتان را برای جمع کردن بکار بیندازیم در این دنیا چیزهای زیادی وجود دارد...»

امضا«پروفسور بهار^_^»

Bahar alone^_^ ۱۸ آبان ۹۵ ، ۱۳:۲۶ ۲۲ ۹ ۳۱۸

نظرات (۲۲)

  • ابو اسفنج بلاگفانی
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۳:۳۰
    حرف های خوب و انرژی مثبتی زده. حیف خنده دار نیستن. وگرنه میذاشتم بلاگفان ! خخخ
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۳:۳۱
      خو سوژه ش کنین:|
      خخخ :))
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۳:۳۲
    نمیشه. ما توی سوژه یابی ملاک هایی رو مد نظر میگیریم که نمیشه اینجا گفت. این پست اون ملاک ها رو نداره.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۳:۳۶
      شوخیدم بابا...چرا یهو پروفسور شدی جانم:)))
      من سوژه شدن ندوست؛))
  • آرزو ^_^
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۳:۳۵
    احسنت پروفسور .
    من رمانای عاشقانه رو هم به قصد یادگیری و تفکر می‌خوندم حتی !
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۳:۳۷
      بلی بلی!!بالاخره اون رمانهای خاک بسری یه جا بدرد میخورن دیگه مثلا***************************. :)))
  • آرزو ^_^
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۳:۳۹
    حالا خاک‌برسری نه دیگه . همین چرت‌و‌پرت‌هایی که همه‌جا هست .
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۳:۴۳
      عاره:)))مثلا در حد همون *****
  • فرید صیدانلو
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۳:۴۰
    از درس گرفتن های خوب و بد هم میشه درس گرفت
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۳:۴۲
      صحیح!!! 
      بقول دوستم :«میشه از سوسک هم درس گرفت حتی!!»
      پ.ن:«سوسک همیشه براقه:))خیلی هم خونسره»
  • مترسک ‌‌
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۳:۴۱
    آفرین! منم تازگیا به همین نتیجه رسیدم که به موانع بخندم راحت‌تر از پسشون بر میام D:
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۳:۴۴
      ممنون:))
      وقتی یه موضوعی رو الکی گنده ش کنی وهی اضططراب داشته باشی بدتره...بدتر از حد معمول:)))
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۳:۵۳
    من پرفسور بودم!
    الان گفتین دوست ندارین ما از لج سوژه تون کنیم آره؟! کور خوندین :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۳:۵۵
      نه جدی گفتم....مگه مرض دارم بشم سوژه مسخره بازی مردم؟!!مگه من دلقکم؟:))
  • آرزو ^_^
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۳:۵۶
    :دی
    عجبا .
    آره مثلا در حد همون ***
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۳:۵۸
      رجب:)
      عاره دیگه خودت بفهم در کدوم حد؛))
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۳:۵۶
    دستتون درد نکنه. الان خیلی مستتر به ما گفتین دلقک دیگه؟!
    ما که صبح تا شب داریم بساط خنده و شادی ملت رو فراهم میکنیم آیا این صحیح است؟!
    البته خب خدایی دلقک بودن خوبه ها. خب دلقک یعنی شخصی که داره بقیه رو میخندونه.
    دلقک ها میرن تو دارالفرحین تو بهشت.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۳:۵۹
      عه!من کی گفتم شوما دلقکی ابو اسفنج!شما تاج سری اصن:|
      من گفتم از شغل شریف سوژه شدن خوشم نمیاد:)))
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۴:۰۰
    فقط ولی احتمالش هست سوژه بشین.
    یعنی یه روزی ممکنه سوژه بشین. همه ممکنه یه روزی سوژه بشن. بلاگفان از بعضی پست ها به سادگی نمیگذره.
    الگوریتم های ما تو سوژه یابی دقیق عمل میکنن و ممکنه یه روزی پست های شما ویژگی های لازم رو داشته باشه.
    سوژه شدین دلخور نشین :/
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۴:۰۳
      سعی میکنم وقتی سوژه شدم به اعصابم مسلط باشمم...دوتا قرص خوابم میندازم بالا میگیرم میخوابم:))
      +یعنی دارید ارزوی سوژه شدنو به دل جووانان میگذارید ابو:)))
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۴:۰۵
    البته این که آدم سوژۀ خندۀ صدها نفر از هم میهنانش قرار بگیره واقعا خیلی لذت بخشه! یعنی اگه خواب به چشمتون اومد واقعا معجزه صورت گرفته :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۴:۱۱
      سه تا میندازم بالا که معجزه کنه...فقط اگه دیگه بیدار نشدم(زبونم لال زبونت لال زبونش لال زبونمون لال زبونتون لال زبونشون لال) تقصیر شوماست
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۴:۱۴
    من بارها و بارها گفتم. بلاگفان پول دیه نداره. خواهشا نه از خنده، نه از قرص خواب و نه از هرچیز دیگه ای نمیرید!
    ابوی بیچاره گیر 9 ملیون وام ازدواجه! دیه رو کجای دلش بذاره؟
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۴:۱۶
      عه بسلامتی ازدواجیدید:)))شیرینیش پس کو؟!!برگردین تا شیرینی نیاوردین تو بیان پیداتون نشه:)))
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۴:۱۷
    ازدواجیدیدم چیه؟! میگم پول ندارم.
    20 ملیون قراره مشتبا کمک کنه. 10 ملیون خانواده کمک میکنن. 1 ملیون خودم عرق میریزم زحمت میکشم در میارم. 9 ملیون کم دارم. یه سرمایۀ اولیه فقط میخوام. این 9 ملیون جور شه ازدواج میکنم شیرینی همه رو هم میدم.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۴:۱۹
      اون کلمه رو خودم اختراعیدم:|
      ایشالا جور شه عقده ای نشین:))
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۴:۲۰
    عقده ای که نمیشم.
    سینگل بودنم دنیایی داره برا خودش! :|
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۴:۲۶
      اصن مجردیه و ازادی:)) خوب بهره ببرید؛))
  • The flash
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۴:۲۸
    :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۴:۲۹
      دمی عبرت بگیر:))
  • مجتبی مطوری
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۵:۱۰
    خعلی عالی بود(:
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۵:۱۱
      ممنون نظر لطفتونه:)
  • پرتقالِ دیوانه
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۶:۱۷
    آنی شرلی فوق العادس
    سری جدیدش اومده هنوز نخوندم :((
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۶:۲۰
      یعنی جلد نهمش؟!!

  • علی ف.
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۶:۴۲
    آنه شرلی کتابه ؟! [شکلک سوت زدن و بدون جلب توجه دور شدن!] :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۷:۰۱
      کتابشم هست...هشت جلد قطور:))
      موزی چرا یواشکی از کادر خارج میشی؟!!
      (ددر حال محو شدن در افق:دی)
  • Haa Med
    سه شنبه ۱۸ آبان ۹۵ , ۱۹:۵۲
    قشنگن این جمله ها.
    برای کسی خوب هست که عمل کنه بهشون.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۸ آبان ۹۵، ۱۹:۵۷
      خب عمل کنین:))
      ولی کلا حتی اگه عمل هم نکنیم یه حس قشنگیو به ادم منتقل میکنن.قبول داری؟!!
  • مکاترونیک خودرو
    چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵ , ۰۸:۳۴
    سلاااااااااااااااام
    پروفسوربهار،برداشت های خیلی مثبت انگیزی ازمتن کتاب داشتی بهت آفرررین میگممم وازاینکه به اشتراک گذاشتیشون ازت متشکرممم
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۹ آبان ۹۵، ۱۲:۳۹
      پروفسور بهاررر؛)))
      سلام:|
      ممنون:))
      خواهش:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان