تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


کلا کلمه ی جالبی نیست این:«گشت» 

حتی گاها معنیهایی توهین آمیز هم میده:«بی اعتمادی- نفهمی-قدرت مسئولین-بطور غیر مستقیم میفهمونن که ما بر همه چیز ناظریم:|»اصلا خوب نیست مسئولین محترم گشت کیفتو زیر ورو کنن وبفهمن چیا اوردی و مثلا خوراکیت چجوریه و چقدر پول همراته:|یا مثلا یه چاقوی جیبی یا نون پنیر کپک زده کف کیفت پیدا کنن:| خو آبرو میمونه واست؟! من حداکثر سعی ام رو میکنم همیشه یه نفر کیفمو بگرده به دوعلت:

۱-آبروم پیش یه نفر بره:/

۲-دیگه هی اون زیپ جلویی رو باز نکنه...وقتی هم میگم گشتم نبود نگرد نیست بفهمه اون جیبه کاربردی نداره:)))

بعضی گشتهای مدرسه مون خیلی بیشعورن:| خب لاشعور جان...وقتی یه زیپی رو باز میکنی ببندش:| تازه همشم مسخره م میکنن که تو باز مسواک خوشگلتو باخودت آوردی؟!...اصن ببببببتوچچچچچچه!

تازگیها مشاهده شده توی کفش هارو هم میگردن...تازه باید پاچه ها واستینهاتم بزنی بالا تا ببینن تیغ کاری نکردی و بچه آدمی هستی:)))

موردم داشتیم طرف به ساندویچ تو کیفم نظر پیدا کرده ... گفته اخ جون ساندویچ!! بعدم بهش گفتم:«من میخوام بخورمش تو چرا ذوق میکنی؟!اونم گفت ...نه دیگه!اگ میخوای چاقو تو بیصدا رد کنم برات باید نصفشو بدی بهم°_°

بعضی گشت ها هستن ...خیلی خستن!همانا از ناب ترین ومهربان ترین گشت هان:)))

البته پیدا میشه گشتهایی که خیلی خوبن:)))مثلا یبار دختره داشت کیفمو میگشت دید چادرم همینجوری دورم رو زمین داره کشیده میشه یه دقیقه!کیفو برام نگه داشت تا چادرمو تا کنم بزارم توش:)))

همیشه آرزوم بود گشت باشم...ولی حیف که باقری بدجنس درس عبرت گرفته ازم دیگه منو مسئول هیچ کاری نمیکنه...

امضا:«بهار گشت....الکی مثلا!!»

Bahar alone^_^ ۱۹ آبان ۹۵ ، ۱۴:۴۸ ۱۷ ۷ ۲۴۲

نظرات (۱۷)

  • صدای سکوت من
    چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵ , ۱۴:۵۷
    مطالبت تاثیر گزار وزیباست ..
    دنبال شدید در صورت تمایل شما هم وب مارو دنبال کنید
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۹ آبان ۹۵، ۱۵:۰۰
      نظر لطفتونه جناب:))
      سر میزنم؛))
  • naeeme chakeri
    چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۰۴
    واقعا یه چیزی به اسم گشت دارین تو مدرسه؟؟؟
    خخخ
    چه بد:/
    خدا بیامرزتتون دی:
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۹ آبان ۹۵، ۱۵:۰۵
      خدا رفتگانتونو وخدتونو(در آینده)بیامرزه:)))
      مراسم تشییع رأس ساعت پنج عصر در بهشت معصومه:|
  • The flash
    چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۰۹
    :|
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۹ آبان ۹۵، ۱۵:۲۸
      منم حالم دقیقا عین تو:|
  • هانی هستم
    چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۰۹
    گشت مدرسه |: خدایا!!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۹ آبان ۹۵، ۱۵:۲۸
      در این حد اسکل شدیم ما:|||

  • آرزو ^_^
    چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵ , ۱۵:۴۳
    عجب !
  • fatemeh .m
    چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵ , ۱۸:۳۶
    چی مگه می برین دنبالتون که می گردن :|
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۹ آبان ۹۵، ۲۲:۲۲
      همه چی:/ 
      قرتیاش لوازم ارایشی وگوشی و سیدی وفلش واینا...لوتیاش مثه من چاقو و تیغ وقرص و....
  • Poker Face
    چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵ , ۱۹:۲۰
    گشت تو مدرسه دارین؟
    بعد اصن چرا چاقو میبرین خب:/ حمل سلاح سرده:/
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۹ آبان ۹۵، ۲۲:۲۳
      عاره اونم چ سفت وسخت:))))
      اون چاقو تو جیبی رو به دو جهت میبرم۱-تهدید دانش اموزا۲-پوست گرفتن سیب:|

  • لعیا عباسی
    چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵ , ۲۱:۰۷
    اااااه این گشت چیه😡
    حالا انگار بمب اوردیم تو مدرسه میخوایم بچه هارو منفجر کنیم😒
    بابا یکی نیست به اینا بفهمونه که فلش و CDآوردن جرم نیست که ....
    حالا یکی هم دستاشو خط خطی کردی خب به ما چه اگه تونستین جلوی اونو بگیرین هنر کردین نه اینکه تازه میان بقیه بچه هارو هم متهم میکنن...
    حالا من امروز صبح دستم کشیده شد به در کمد یه خط از این سر تا اون سر افتاد روی دستم منم پوست حساس قرمز شد چه جور ..😟😳😧😢
    حالا کی میاد به این باقری و گشت میفهمونه که من اهل این کارا نیستم...
    ینیااااا پدرم در اومد سر اینکه به باقری بفهمونم که من اهل اینکارا نیستم😥😧😣
    خلاصه بهار ممنون عقده دلم خالی شد چون نمیتونستم به کسب بگم مرسی😘
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱۹ آبان ۹۵، ۲۲:۲۵
      خخخ.منم خوشحالم یه هم درد تو بیان پیدا کردم...هعی خاهر چ کنیم... اون باقری نفهمم که دیگه خیلی نفهمه اصن:)))
  • گمـــــــشده :)
    چهارشنبه ۱۹ آبان ۹۵ , ۲۳:۴۹
    من با اون گشت های خسته خیلی حال می کنم
    یه مدلشو داشتیم
    :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ آبان ۹۵، ۰۹:۲۶
      یعنی زیپه کیفو نصفه باز نکرده ول میکنن میرن:)))
      من نیز هم؛))
  • Haa Med
    پنجشنبه ۲۰ آبان ۹۵ , ۰۱:۰۵
    بهار گشت میشود...
    بخدا من هیچی همراهم نیست :-))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ آبان ۹۵، ۰۹:۲۷
      حرف اضافی نباشه..اون زیپ جلویی رو باز کن...جیباتم خالی کن سریع...
      خخخخ جوگیر شدم...عجب گشت بداخلاقی ام؛))
  • فرشته ...
    پنجشنبه ۲۰ آبان ۹۵ , ۰۷:۱۱
    وووووی ما هم یه سال گشت دم در مدرسه داشتیم الان بهش فکر میکنم عصبی میشم.چه دلیلی داره کیف مردم رو بگردن؟
    گشت که باشی فحش زیاد میخوری ها:)
    یاعلی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ آبان ۹۵، ۰۹:۲۸
      اتفاقا ما احترام خاصی براشون قائلیم...میدونی چرا دیگه؟!!محض رد کردن بعضی چیزا بیصدا:|
      ؛)))
  • fatemeh .m
    پنجشنبه ۲۰ آبان ۹۵ , ۱۲:۰۶
    تیغ ؟!
    گرخیدم -_-
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ آبان ۹۵، ۱۲:۲۳
      خخهخخ.
      کاری با تو ندارن که... خودشونو خط میندازن..نگرخ جونم^_^
  • Poker Face
    پنجشنبه ۲۰ آبان ۹۵ , ۱۴:۱۴
    یاااااااا ابولفضل:/ یا خدا:/ یا قران
    تهدید دانش اموزا:/ بابا بیا باحرف زدن حل میکنیم اختلافا رو :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۰ آبان ۹۵، ۱۶:۱۸
      ببین برادر...بعضیا هستن خیلی پررو ان... مذاکره سرشون نمیشه...مثه مسئول سالن... فقط هم از چاقو میترسه:))))

  • علی ف.
    پنجشنبه ۲۰ آبان ۹۵ , ۱۹:۵۷
    در ادامه کامنت Poker Face عرض کنم:
    یا امام حسین،یا حضرت عیسی مسیح،یا امام خمینی،یا حضرت ترامپ :||||
    من هنوز نفهمیدم !!! چی ؟! گشت ؟! توی مدرسه ؟!؟! یا خدا ... :| خودت ظهور کن جان من :||
    چیه این گشت آخه ؟! واسه چی ؟! :////

    + واقعا در همین حد تعجب کرده بودم!
    ++ جلف ترین کامنت تاریخ اینجانب! :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۱ آبان ۹۵، ۰۶:۲۱
      جلف ترین ترینها یعنی خخخ
      واقعا گشت:|
      تازه من سیگارم یبار بردم مدرسه... ازم گرفتن://
      :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان