تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


عاغا ما یه مترسک بیشتر داریم؟!نه عاخه؟!

دلت میاد کلاغا آواره بشن؟!!کوجایییییی؟!دقیقا!کجاییییی؟!

همه دارن میگن برگرد:|بیا و این ملت دپرس را شاد گردان به حول قوه ی الهی!!!

تو برگرد من خودم شخصا میبرمت پیش جادوگر شهر اوز برات یه دوجین مغز میخرم:|||

پ.ن:«من بیشتر نگران مزارع ذرتمم تا مترسک...والا!»

+مترسک ترسو:| برنگردی بهت میگیم مترسک ترسو...خب اینم از تهدید ...دیگه چی؟!!!

+تورو به ریش سفیدش..به قامت خمیدش برگرددددد:///(حالا من الان ضایع میشم...ریش سفید داریم تو بیان؟!قوز چطور؟!!!)

Bahar alone^_^ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۱۰:۱۵ ۷ ۵ ۲۴۹

نظرات (۷)

  • فرشته ...
    يكشنبه ۲۳ آبان ۹۵ , ۱۰:۵۱
    2 روز نبودما باز کی رفته؟:))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۳ آبان ۹۵، ۱۰:۵۲
      همون همون:))
      (مترسک )
      منم دو روز نبودم ولی بیان زیر ورو شده بود:||
  • علیـ‌ تَرین :)
    يكشنبه ۲۳ آبان ۹۵ , ۱۵:۰۷
    خلاقیت‌ـم در زمینه گذاشتن کامنت برای این پست ها ته کشیده ... ! کلا اینکه ناراحتم و ایشالا برمیگرده و از این حرفا! :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۳ آبان ۹۵، ۱۸:۱۸
      منم ته کشیدم...هعیییی
  • Laya ●~●
    يكشنبه ۲۳ آبان ۹۵ , ۲۱:۰۱
    ریش سفید به این واضحی جلوت وایساده دیگه پرسیدن نوموخواد😊😊
    منظور خودم نبودماااا😆
    برو توی دران بگرد شاید پیدا کردی😏😏😌
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۳ آبان ۹۵، ۲۱:۰۴
      مطمئن باشم تو آسیاب سفیدشون نکرده؟
  • Laya ●~●
    يكشنبه ۲۳ آبان ۹۵ , ۲۲:۱۸
    نومودونم وقتی پیداشون کردی...
    ازشون بپرس به منم خبر بده😙
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان