تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


-(با حالتی فیلسوفانه وعارفانه)یه لیمو شیرین هرچقدرم تلخ بشه بازم لیموشیرینه!!

+جک گفتی:// شاید بشه اینطوری گفت:«یه لیمو شیرین هرچقدرم شیرین باشه بالاخره تلخ میشه...

-(با حالتی معترض و جوش کرده)نخیررررم! من مثالم دارم برا حرفم:|

+خب؟

-مثل همون مرده که شورت فروشی میزنه بهش میگن اصغر شورتی...بعد خجالت میکشه میره کتابفروش میزنه بهش میگن:«کتابفروشیه اصغر شورتی»:|||||

من:////

+مامانم°_°

+مامانم:|

پ.ن:«ول کن جهان را...للیموشیرینت تلخ کرد^_^

امضا:«بهار شیرین»

پ.ن:«یه شماره۰۹۱۹... چند وقتیه زنگ میزنه تا برمیدارم قطع میکنه...بار اول که برداشتم گفتم الو یه مکثی کرد بعد قطع کرد..الانم گوشی کنارمه...ززیر چشمی دارم نیگاش میکنم...که تا زنگ زد بردارم چارتا فوش پدر برادری بارش کنم^_^

:///

Bahar alone^_^ ۰۱ آذر ۹۵ ، ۱۲:۵۸ ۲۰ ۸ ۳۴۶

نظرات (۲۰)

  • فرید صیدانلو
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۱۳:۳۵
    شما بلک لیست نداره گوشیتون؟
    بزار و خلاص
    +همیشه بخندونی، میدونی خندوندن خیلی با ارزشه
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱ آذر ۹۵، ۱۳:۴۰
      گوشی خونه:)))
      فکر کنم برادرمه:/چون اونم ۹۱۹داره...ولی من که شمارشو ندارم:/
      +وظیفه ست
  • منتظر ..
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۱۳:۴۷
    با یه شماره دیگه زنگ بزنید بهش
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱ آذر ۹۵، ۱۳:۵۲
      اومدیم یه پسر بود:| خب بنظرتون مزاحم اون شماره نمیشه؟

  • مجسمه ی متحرک
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۱۴:۰۳
    هاها! اصغر شورتی! دم خونه پدر بزرگمم یکی بود بلور فروشی داشت سالهاست شده املاکی و وضعی بهم زده ولی ما همچنان بهش می گیم "بلور فروشه"! :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱ آذر ۹۵، ۱۴:۰۳
      الان قشنگ حرفم ثابت شد°_^
  • آرزو ^_^
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۱۴:۲۹
    چه ذهن جالبی داری
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱ آذر ۹۵، ۱۴:۴۶
      خخخ
      قابل شوما رو نداره^_^
  • naeeme chakeri
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۱۵:۰۶
    وااااای:))))
    خدا نکشتت دختر:))) ینی کل کائنات در اون لحظه رفتن تو کما با این مثال گویا دی:
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱ آذر ۹۵، ۱۵:۱۵
      در اون لحظه فقط مقصودم دفاع از حقیر بود...دیگ حواسم به کما رفتن کائنات واینا نبود^_^
      خدا شوما رو هم نکشه:/والا!
  • amir (s.i
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۱۵:۰۸
    هههههه اصغر شورتی!!
    اونوخ این واقعی بوده؟
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱ آذر ۹۵، ۱۵:۱۳
      بلی بلی:))))مکالمه ای کاملا واقعی بین من ومادر:))
  • amir (s.i
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۱۵:۱۷
    راستی امروز صبح داشتم می رفتم مدرسه،
    از جلو مدرسه شمام رد شدم...دیدی منو؟
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱ آذر ۹۵، ۱۵:۱۹
      خب من که دم مدرسه وای نستاده بودم...هیچ مذکری هم ندیدم:))
  • amir (s.i
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۱۵:۲۶
    آخه چند نفر دم در بودن مونث
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱ آذر ۹۵، ۱۵:۵۷
      خب بودن که بودن:)))
  • amir (s.i
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۱۶:۱۳
    اصن مگه من محتاج نظر کردن توم
    ندیدی که ندیدی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱ آذر ۹۵، ۱۶:۱۶
      دیدم بعضی دخترا میگفتن یه مذکری واستاده دم مدرسه:|||| واقعا حالا لازم نبود بخاطرم بیای دم مدرسه ها!!!!
      خخخخخ
  • amir (s.i
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۱۶:۳۸
    اولا واینستادم و رد شدم
    دوما اون مونثا خیلی...اشتباهی گفتن
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۱ آذر ۹۵، ۱۶:۳۹
      بحله:)))) کاملا ضایع بود.... با اون موهای ژل زدت:////
      اون شلوار لی و اون کت مشکی... بازم بگم؟؟؟
  • amir (s.i
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۱۷:۰۳
    چ خوبم دقت کردن
    باورم نمیشه.. اصلا توقع نداشتم
    -واااای
    او مای گاد. ذوق کردم
    =_= =_=. :-\
  • فرشته ...
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۲۰:۰۲
    یعنی اون مثالت منو کشته خخخخ
    هنوز هم ادم هست که مزاحم بشه ؟ چقدر ملت بیکارن بخدا :)))
    یاعلی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲ آذر ۹۵، ۱۵:۱۰
      خدا مرگم:// اگه میدونستم مثالم موجب مرگ یه فرشته میشه هرگز همچین غلطی نمیکردم...وای وااااای!!!
      ملت بیکارن ومریض وکرمو ایضا:)
      یاعلی:))))
  • fatemeh .m
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۲۱:۰۳
    چ فلسفه با حالی ^_^
  • سیّد محمّد جعاوله
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۲۱:۱۰
    سلام
    لطفا وبلاگ دروغ نوشت را دنبال بفرمایید متشکرم.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲ آذر ۹۵، ۱۵:۱۰
      اگر خدا بخاهد:)))
  • Haa Med
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۲۱:۴۱
    اصغر شورتی :-))))
    با یه شماره دیگه بهش بزنگ.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲ آذر ۹۵، ۱۳:۵۸
      من مزاحم مزاحما نمیشم:)))
  • گمـــــــشده :)
    دوشنبه ۱ آذر ۹۵ , ۲۳:۳۳
    حالا تلخ شده بود یا نه؟
    :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲ آذر ۹۵، ۱۳:۵۶
      چمیدونم... لابد تلخ کرده:)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان