تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


اول میخاستم دنیس پسر رو( نه دختر) بکشم... چون عمری با تصور پسر بودنش زندگی کردم... بعد پشیمون گردیدم.. بعد میخاستم بابالنگ دراز سابق رو بکشم.. چون تازگیها وبشو پیدا کردم...و بدجور خلوته!! اونم کشیدم ولی خوب از آب درنیومد... بعدم که تصمیم براین شد که گندم بانو و مسی ریکا رو بکشم...

+ خیلیهارو میخاستم بکشم ولی خب فقط سه تا مجاز بود:))

اولی گندم بانوئه...دومی هم مسی ریکا:))

+خیلی سخت بود راضی کردن وکشیدن منت علی برای قاپیدن مدادرنگیهاش:/

Bahar alone^_^ ۰۴ آذر ۹۵ ، ۱۷:۱۳ ۳۰ ۱۵ ۱۰۹۵

نظرات (۳۰)

  • میرزا ...
    پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۱۷:۱۵
    اوه اوه، چقدر قشنگ کشیدین!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۴ آذر ۹۵، ۱۷:۱۷
      چشاتون قشنگ میبینه:)))
  • آرزو ^_^
    پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۱۷:۱۷
    چه‌باحالن .
    یه‌پا نقاش بودی و نمی‌دونستیم ما :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۴ آذر ۹۵، ۱۷:۱۹
      خخخ اعتماد به سقف کاذب میدین؟؟
      مرسی ارزو جون:))
  • المی ...
    پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۱۷:۴۸
    خیلی خوشگلن💗💗
    گتدم توو گندم من:)))))))
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۴ آذر ۹۵، ۱۹:۰۳
      شمام گندم کشیدید ؟؟ عه!! بیام ببینم^_^
  • فرید صیدانلو
    پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۱۷:۵۶
    دومی رو باید فرفری میکشیدی
    .
    اره کاره سختی بود انتخاب کردنِ
    سه تا -_-
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۴ آذر ۹۵، ۱۹:۰۴
      راست گفتیا!!! ولی من تو تصوراتم موهاش صافه وکوتاه^_^
      + از انتخابات سخت زندگیا!!!
  • حسین مداحی
    پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۱۸:۱۷
    چه همه نقاشن ماشاءالله. فقط من موندم.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۴ آذر ۹۵، ۱۹:۰۵
      عاره...فقط من وتو موندیم:)))
  • .. Denis
    پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۲۱:۰۳
    خب خدا رو شکر منو نکشیدی ://///
    خخخخخخ منم گفتم اولش فکر میکردم تو پسری
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۴ آذر ۹۵، ۲۱:۲۹
      :)))) نه دیگه دارم میکشمت!!کیو کیو بنگ بنگ!!(الکی مثلا صدا تفنگ:d)
      :)))اولش واقعا پسر بوود خب:))رایان بود خب://
  • masi Rika
    پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۲۱:۴۷
    ای جاااان:)))))
    تا حالا هیچوقت هیشکی انقد تصور خوشگلی از من نداشته!*_*
    عشقول منی دیگگگگه!♥♥♥♥♥♥
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۴ آذر ۹۵، ۲۱:۴۸
      وا!!!اجی من به این خوجلی:))))
  • gandom baanoo
    پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۲۲:۳۳
    واو چه موهایی کشیدی برام ^___^
    ممنونم
    واقعا باعث افتخاره :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ آذر ۹۵، ۱۱:۰۰
      قابل شوما رو نداره گندم جونم^_^
      +مرسی:))
  • مجتبی مطوری
    پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۲۲:۳۶
    سلام بر پیکاسو بزرگ😃
    خعلی قشنگ کشیدی افرین😃
  • Poker Face
    پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۲۲:۴۵
    😂😂😂 منم برا کشیدنشون فقط مشکلم کش رفتن مداد رنگی از خواهرمه
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ آذر ۹۵، ۱۱:۰۱
      من التممماس میکردما!!!:/
      :))
  • لبخنــــツ ـــد
    پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۲۳:۱۰
    خیلی خوشگل کشیدی بهار :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ آذر ۹۵، ۱۱:۰۱
      قابل شوما رو نداره..ادرس بده برات بفرستم:))
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۲۳:۲۹
    کدومشون رو بردارم برای رای گیری؟ بی زحمت حتما بیاین بگین بهم که خدایی نکرده جا نمونین.
    ممنون.
  • Haa Med
    پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۲۳:۴۲
    قشنگ کشیدید. دستتون درد نکنه.
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ آذر ۹۵، ۱۱:۰۲
      دست شمام درد نکنه(چ بی ربط گفتم:|)
      ^_^
  • رفیعه رجعتی
    پنجشنبه ۴ آذر ۹۵ , ۲۳:۴۶
    ناموسا باس نقاش میشدی:|
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ آذر ۹۵، ۱۱:۰۲
      من از نقاشی متنفرم:///
      ^_^
  • فرشته ...
    جمعه ۵ آذر ۹۵ , ۰۷:۰۳
    خیلی خوب کشیدی خصوصا گندم بانو باحال بود :)
    کلا نقاشیت خوبه.:)
    یاعلی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ آذر ۹۵، ۱۱:۰۳
      مرسی...نظر لطفه فرشته خانومی^_^
      یاعلی:)
  • آقای صفری ....
    جمعه ۵ آذر ۹۵ , ۱۴:۵۶
    خیلی خوب طرااحی کردی
    فقط اگه حرکت میکردن میشدن21
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ آذر ۹۵، ۱۵:۰۴
      مرسی..اصن ذوق مرگ شدم^_^
      :)))
  • علیـ‌ تَرین :)
    شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۱۵:۰۳
    بعله :| با این حساب من شرکت نباید بکنم دیگه! همه هنرمند ـند! من چی میگم این وسط ؟! :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۶ آذر ۹۵، ۲۰:۵۴
      حرف حساب:)) همانا کسانی که شرکت نکنن خیلی بوق ان:دییی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان