تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


بلاگر ها به دو دسته تقسیم میشن...اول اینکه نوشته هاشون اصلا قابل فکر کردن که هیچ!! قابل خوندن هم نیست:))واما دسته ی دوم... اونایی که قابل خوندنه که اینام باز به دسته های متفاوتی تقسیم میشن:

1_ قند نویس ها: این دسته از نویسنده یا بلاگر ها شیرین مینویسن... بطوری که طعمش بصورت مجازی زیر زبون حس میشه و آدم احساس میکنه یه چیزی دستگیرش شده... یعنی میل زیادی در خاننده برای دوباره- سه باره- وحتی چهار باره خاندن پست ایجاد میشه:))که البته هر فردی باتوجه به معیار های خودش میگه که یه پست میتونه برای« اون» شیرین باشه یانه:))

2- گرم نویس ها: در این دسته نوشته ها گرما وحرارت خاصی با خوندنشون در بدن حس میشه...گرمایی سرشار از محبت و مهربونی:)) گرمایی عجیب وغیر قابل وصف!!

3- نمک نویس ها: این بلاگر ها یا به اصطلاح « گوله نمک» وقتی نوشته ای منتشر میکنن... با خوندن نوشته شون حتی اگه اخم کرده باشی و ته خط باشی واعصابت له وخورد باشه واینا... یه لبخند پهن میاد رولبت..اگرم که تعادل روانیت پابرجا باشه غش غش میخندی حتی!! و خو.شحال میشی :))

4- سرما نویس ها: اینا دیگه خیلی باحالن!!! سردوبی روح مینویسن.. تو وبشون سوز میاد و اصن دلت میخاد پوکر فیس بشی وگاها احساس میکنی تو مقصری که «اون» شکست عاطفی واین مزخرفات خورده:| در مواردی هم مشاهده شده تنهایی و خودکشی وتیغ انداختن وازین سوسول بازیا تو ذهنت جلا یافته وکلاس پیدا کرده:/// وکلا میری تو فاز اینا:||

5- فلسفی نویس ها: با خوندن نوشته های این دسته بلاگرها احساس «بادکنک خالی» بودن بهت دست میده وکلا از خودت ناامید میشی... مخصوصا اگه نفهمی چی میگن:))

6-عارفی نویس ها: اینام که مینویسن تازه یادمون میوفته:// خاک عالم بسر!! نمازمون الانه که قضا شه واینا... یا مثلا من چقد خدانشناسم واینا!!( گرچه در بیشتر موارد میتونه تلنگر باشه)

7- بارعلمی نویس ها: خلاصه کم پیدا میشه تو بین بلاگرا:|| من که کم بهش برخوردم... تازه بهش برسمم .. کی حال داره بخونه؟؟والاع!! من اگه حال اینارو داشته م میرفتم درسمو میخوندم:||

8-مختصر ومفید نویس:«این دسته از بلاگرهای عزیز خیلی شعورشون بالاست:))ینی طومار نمینویسن بلکه مقصودشونو خیلی مختصر ومفید در چند خط منتشر میکنن...وهیچوقت هم نوشته هاشون از دستمون در نمیره و آدم نظرش میاد

^_^

امضا:« بهار منتقد»

Bahar alone^_^ ۰۶ آذر ۹۵ ، ۲۱:۳۸ ۱۶ ۴ ۲۷۰

نظرات (۱۶)

  • فرید صیدانلو
    شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۲۱:۴۲
    من کدومم؟ تو ترکیبی از همشونی :|
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۶ آذر ۹۵، ۲۱:۴۲
      عه!! واقعا؟؟
      قند نویس^_^
      یبار تو وبت بهت گفتم که..
  • ɐɹɐɓol •_•
    شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۲۱:۴۴
    واقعا پست خوب و بجایی بود ‌:)
    چطوری قند نویس؟ ^_-
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۶ آذر ۹۵، ۲۱:۴۶
      میسی گلم^_^
      واقعا؟؟؟ قند؟؟ آب شدم اصن!!
  • فرید صیدانلو
    شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۲۱:۴۵
    یادم نیست ولی
    کدومم حالا
    میخوای خصوصی بگو
    نمیخوایم همینجوری بگو
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۶ آذر ۹۵، ۲۱:۴۷
      قند نویس دیگه^_^ وگرم نویس:))
  • .. Denis
    شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۲۲:۳۵
    بزرگ ترین سوالی این اینجا برا من پیش میاد
    من کدومم وجدانا
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۶ آذر ۹۵، ۲۲:۴۰
      بهتر نمیبود یه علامت سوال اویزون میکردی اخر نظرت؟؟
      شوما نمکدونی دنیسم^_^
  • آرزو ^_^
    شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۲۲:۴۵
    بادکنک خالی رو موافقم :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۶ آذر ۹۵، ۲۲:۴۵
      چ خوب که یه نفر موافقه:)
  • من مُبهم
    شنبه ۶ آذر ۹۵ , ۲۳:۳۴
    خیلی خوب بود😁😁😁
    با 4و5همزاد پنداری کردم😁😁😁😁
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ آذر ۹۵، ۰۸:۳۴
      چه با بدد گزینه هایی هم همزاد پنداری کردی^_•
  • مجتبی مطوری
    يكشنبه ۷ آذر ۹۵ , ۰۰:۴۱
    من این فلسفی نویس رو هرچقدر میخونم هم چیزی نمیفهمم😂 عصن میدونی من نمک نویس و قند نویس خعلی میخونم😃
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ آذر ۹۵، ۰۸:۳۴
      عاره دیگه تو بیان خیلی ازینا یافت میشه^_^شوما هم علمی نویس و گرم نویسی:)))
  • ببر بنگال
    يكشنبه ۷ آذر ۹۵ , ۰۸:۴۵
    الان ما جزء کدومیم ؟!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ آذر ۹۵، ۰۹:۴۹
      شما مختصرر ومفیدد نویسید:)))بصبر الان این گروهم به پستم اضافه میکنم^_^
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    يكشنبه ۷ آذر ۹۵ , ۱۱:۵۶
    بله دیگه. چالش. هرچهار تا نقاشی تون رو ادغام کردم فرستادم براتون نظرتون رو بگید.
    تصویر ادغام شده رو گذاشتم برای رای گیری.
  • ابو اسفنج بلاگفانی
    دوشنبه ۸ آذر ۹۵ , ۱۱:۰۸
    فرستادم! تو هرزنامه تون رو یک چک بکنید بی زحمت. فرستادم به همین سوی چراغ مودم فرستادم!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۸ آذر ۹۵، ۱۱:۱۸
      مسیولین میگن چراغ مودمتون سوخته:|مسئولین میگن خب:// ولی به احترام تن اسفنجی تون چک میکنم:))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان