تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


میگفت خودش دیده که نمیتونست سرنوشتشو ببره جلو...میگفت انگار یه نیروی خودکاری اینکارو میکرد... میگفت دست خودش نبود!گریه میکرد... میگفت این «تقدیر» خیلی بی رحمه...! میگفت «اونم» بیرحم بود...
میگفت یهو فرسخ ها رفت عقب! رفت رفت ورفت!
بعدش فهمید که «هیچ کس» نمیتونه برای همیشه « کنارت» « تو یادت» باشه... خیلی بی رمغ گفت: آدمها بالاخره میرند... هم از «دل» هم از «یاد» ... اشکشو پاک کرد وزیر لبی زمزمه کرد: مال من خیلی زود رفت...! بی خداحافظی! جوری رفت که انگار اصلا« نبوده»!!!


« آدمهای ساکت...افکار پر سر وصدایی دارند!» اینو وقتی فهمیدم که باهاش حرف میزدم...!
+ منم زندگیمو سپردم دست تقدیر وکشیدم کنار... « چندی میخاهم بنشینم به تماشا...! میخاهم جنگ سرنوشت وزندگی را تماشا کنم! پفیلای من را بدهید:دی!!»
امضا: بهارِ تقدیر باخته:)
پ.ن: میگفت... هنوزم دوسش داره..! فقط غرورش نذاشت!
Bahar alone^_^ ۰۵ دی ۹۵ ، ۱۰:۳۴ ۱۷ ۷ ۲۴۹

نظرات (۱۷)

  • 💖 miss fatemeh 💖
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۰:۳۷
    غرور خیلی وقتا ضرر وحشتناکی به آدم میزنه
    اونقدری که واسه جبران دیر میشه
    +با جمله ای که راجب آدمای ساکت گفتی موافقم :)
    ولی یه حقیقت دیگه ای هم وجود داره
    "آدمایی که زیاد حرف میزنن،دارن سعی میکنن از افکارشون دور بشن"
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ دی ۹۵، ۱۱:۰۲
      :))) غرور بدترین چیزه...
      + البته باید اینم درنظر گرفت که آدمایی که زیاد حرف میزنن شاید صبحونه کله پاچه خوردن:دی!
  • masi Rika
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۰:۵۰
    میشه یه پفیلائم به من بدی که کنارت بشینم و با هم جنگ سرنوشت و زندگی رو ببینیم!؟
    پنیری باشه لطفا!^_^
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ دی ۹۵، ۱۱:۰۳
      بیا یه جا خالی برات پیدا کردم:)))
      پفیلا هم فقط کچاپ داریم متاسفانه:))))
  • سین مثه سپیده
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۰:۵۹
    من از دور زندگیم را نظاره گر خواهم شد
    چون او مرا دوست ندارد
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ دی ۹۵، ۱۱:۰۳
      هعی...
      عشق یه طرفه خیلی سخته آجی:((
  • لیمو ترش🍋
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۱:۰۸
    عشق چیز وحشتناکی میزنع!!!
    چون همیشع ب نظرم تهش یا مثل کتاب من پیش از تو میشه یا مث فیلم بخت پریشان یا کتاب اوژنی گرانده!!!
    احساس میکنم کم میشع طرف سرنوشتش مث جودیه بابا لنگ دراز باشه...
    عاشق خوشبخت کمند ب نظرم!!!!!!:!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ دی ۹۵، ۱۱:۱۳
      :)))) جودی آبوتش که جلوته:دی!
      فقط بابا لنگ درازش کوجااااست؟:)))
      عمری در پی یافتن یار سوختیم و...هیچی نشد!
       
  • (: dreamer
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۱:۳۲
    من تو دنیا تا حالا عشق ندیدم و گاهی فک میکنم اصن عشق وجود نداره
    عشق یه طرفه و شکست عشقی و اینجور چیزا مضخرف ترین ترکیباتی هس که میشه با عشق ساخت
    اگه عشق باشه پ نباید شکست و جاده یه طرفه توش باشه که اگه باشه اصن عشق نیس
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ دی ۹۵، ۱۱:۳۴
      اخ قربون دهنت:)))
      منم نه عاشق شدم نه میشم:| والاع!!
      این رابطه های دختر پسری الانم شاید بشه گفت « یه نمه دوست داشتن» قاطیشه:)))
  • Laya ●~●
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۱:۴۳
    زندگی.....
    چند وقتی هست که به حال خودش رهایش کرده ام...
    وقتی میبینم داره بر خلاف رویا های من پیش میره دیگه باهاش کاری ندارم....
    میشه یه جا هم برای من بازکنی؟با همون پاپ کرن های کچاپی؟؟
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ دی ۹۵، ۱۱:۴۷
      :)))) مسی برو اونور اینم بیاد:)))
      میگفتین براتون  از قبل جا میگرفتم خب:|
      عاره کچاپ داریم:))) توراه تخمه هم بگیر بیزحمت:دی!


  • ببر بنگال
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۱:۵۶
    این آدما هستند که خودشون تقدیر خودشون رو رقم میزنن .
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ دی ۹۵، ۱۱:۵۷
      گویا شما تو بحر تقدیر نرفتین:دی!
      آدما وسیله ن:))))
  • ببر بنگال
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۲:۵۴
    ادمابا رفتارشون با کاراشون تقدیر خودشون رو میسازن .
  • 💖 miss fatemeh 💖
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۳:۰۳
    جمله سنگین بود خیر سرم :دییییی
  • زوج مهندس
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۳:۳۰
    عجیب چیزیه تقدیر و عجیب تر از اون دل باختنه...بی اجازه دل باختن
    خب پفیلای بچه را بدهید خب...!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ دی ۹۵، ۱۹:۴۳
      :)))
      خب بدید دیگه بدجنسا:))))
      کچاپ لدفا:|

  • yasi adkd
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۳:۳۷
    برای من پفیلای نمکی لطفا :)
  • جولـ ـیک
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۴:۰۹
    پفیلای من را بدهید:))))
  • آرزو ﴿ッ﴾
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۵:۱۶
    خوشبختانه فعلا تو فاز مثبتم و اینا رو درک نمی‌کنم:دی
    ان‌شاءالله تو هم یه روز پایین یکی از پست‌های آینده‌ت بنویسی: بهارِ تقدیرساخته:))
  • S҉A҉H҉A҉R҉ ....
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۵:۳۱
    آدمهای ساکت...افکار پر سر وصدایی دارند!»

    دقیقا:)

    یه وقتایی باید خودتو بسپاری دس تقدیر:)
  • نسیم ...
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۷:۱۱
    غرور... لعنت به غرور بی جا!
    لعنت به رفتن های بی هنگام...
  • لیمو ترش🍋
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۸:۰۶
    همه دارن دنبال بابا لنگ درازه میگردن!!!
    The point is that babe!!!:))
  • ♥️ っ◔◡◔)っ ♥️ mohammad)
    يكشنبه ۵ دی ۹۵ , ۱۹:۱۷
    کی گفته غرور به آدم ضربه میزنه؟!
    بهترین چیزه...
    حداقل واس شخص بهترینه...
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۵ دی ۹۵، ۱۹:۴۷
      غروری که باعث شه یه عمر بسوزی کجاش بهترینه؟؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان