تایتل قالب طراحی سایت سئو قالب بیان
یک جفت کفشِ جامانده پشت در.


شما هم مثل من  شده  هر چند وقت یکبار.. اسم خودتان را تو گوگل سرچ کنید به امید اینکه انقدری مشهور شده باشید که صفحه ای باز شود با مضمون: بهار خادمی در فلان شهر و در خانواده ای مذهبی بدنیا امد. وی نخستین داستانهایش را در مجله فلان به چاپ رسانید. و جایزه فلان را دریافت کرد( مثلا عکس خودم پایینش باشه) از اثار  او: فلان و فلان وبهمان.:|

اما همچین چیزی هیچوقت به واقعیت نپیوست وهر دفعه یک صفحه ی شرم آور می آمد که نوشته بود: بهار خادمی بازیگر ضد انقلابی:///

اینم از عکسش:)

+ امضا: این بهار خادمی.. نه اون!

Bahar alone^_^ ۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۲:۴۸ ۲۸ ۱۵ ۷۸۷

نظرات (۲۸)

  • فرید صیدانلو
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۵۲
    خواهر سانسورچی 😂
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۲:۵۵
      :)))یقه شو من سانسور نکردم !
  • فرشته ...
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۵۹
    ههه منم گاهی نگاه میکنم فقط یه خانم دکتر هم اسمم دیدم:)))
    یاعلی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۳:۰۰
      ماشالا! انگار فقط ما موقع تقسیم شانس تو صف دشوری بودیم://:)
  • ABOLFAZL :.
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۰۱
    خخخخخخخ خوش بحالت
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۳:۰۵
      عاره واقعا!
      پس فردا میان دستگیرم میکنن!:|
  • ʜᴀᴅɪs :)
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۰۶
    بازم بهترازهیچه:/
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۳:۱۲
      :))) ینی اسمتو میزنی هیچی نمیاد؟
      الله اکبر!
  • parisa .A
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۳۶
    واسه منم ک قبلا سرچ کردم خودم نیستم ! یه آدمیه تهران و اینا از اینا ک دانشگاهشون خیلی چیزه و کلی مقاله داده و تو کنفرانسا بوده .. !!
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۴:۰۵
      هر چی بوده مفسد نبوده که:))
  • نویسنده عشق
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۳:۳۸
    خو همو D:
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۴:۰۵
      پاستوریزه ای خاهر!:))
  • آرزو ﴿ッ﴾
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۴:۱۱
    به علت شباهت فامیلم به یکی از بازیگرا همیشه میاره:
    فلانی آرزویش این است/به آرزویش رسید/نرسید و غیره!:/
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۴:۱۳
      خخخ :))
      ارزو بودن هم دردسر داره
  • ஜ miss fatemeh ஜ
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۶:۰۷
    من که زدم پرتال جامع علوم انسانی و جویشگر علمی فارسی و از این چیزا آورد :|||
    تازه معلوم شد یکی به اسم و فامیل من یه نقاشی فرستاده شبکه پویا O__o
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۱۷:۳۶
      :)))))
      حالا نقاشیش برنده شده؟
  • میرزا ...
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۱۹:۴۵
    یهار منتقد! می دونستم به یه جایی می رسی :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۲۲:۰۹
      اونم به نا کجا آباد:))
  • لیمو ترشـــ🍋
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۲۰:۲۲
    :)))))))))))
    اسم منم ی گوینده خبر بی بی سی فارسی عه:|
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۲۲:۰۹
      چ باکلاس؛))
  • محمدعلی میری
    پنجشنبه ۷ ارديبهشت ۹۶ , ۲۱:۲۷
    ان شاءالله به آرزوتون می رسید..
    کمی تلاش و همت بیشتر شما رو موفق میکنه...
    مخصوصا اینکه واقعا قلم روان و خوبی دارید...
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۷ ارديبهشت ۹۶، ۲۲:۰۹
      ممنون^_^
      :))
  • محمدرضا مهدیزاده
    جمعه ۸ ارديبهشت ۹۶ , ۰۸:۰۹
    یه شاعر ٬ یه فوتبالیست ٬ یه شهید و خودم :) اسمم که سرچ شه اینا میاد :)
    خوبه دیگه بازم طرف بازیگره ؛)
    موفق باشید
  • هاژ محمود
    جمعه ۸ ارديبهشت ۹۶ , ۱۰:۴۶
    سلام بر بازیگر فرهیخته! :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۹ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۵
      فریخته یا از وطن گریخته؟:)
  • sina S.M
    جمعه ۸ ارديبهشت ۹۶ , ۱۴:۲۵
    چه عشوه ای هم اومده 🤣🤣🤣 راستی برو صدا سیما با این هنرت در سانسور :))
    حالا کیتون هست ؟ خادمی فامیلی زیادی نیس :دی
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۹ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۴
      اییی خدا:/من سانسور نکردم!سرچ کن تو وگل ببین با سانسور میاد داداچ
      +اتفاقا خادمی خیلی زیاده!
  • mohammad reza
    شنبه ۹ ارديبهشت ۹۶ , ۰۰:۱۸
    ای بابا .. مراقب باش .. اصن سرچ نکن :)))))
  • Afshin ✘
    شنبه ۹ ارديبهشت ۹۶ , ۰۱:۲۷
    صدات که قشنگه بازیگرم نشدی خواننده میشی حتما
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۹ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۲
      ^_^
      خوانندگی دوست ندارم ولی گویندگی خوبه:))

  • مجتبی مطوری
    شنبه ۹ ارديبهشت ۹۶ , ۰۱:۴۳
    راحت میشه معروف شد(:
    توی ویگکی پدیا واسه خودت یه صفحه بساز و هچی دلت میخواد بنویس در عرض چند روز وقتی اسمتو سرچ میکنی میبینی که یه زندگی نامه تو ویکی پدیا داری با نام خودت(:
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۹ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۱۰
       اوهاع!:)))
  • دچــ ــــار
    شنبه ۹ ارديبهشت ۹۶ , ۱۱:۴۳
    آغا فوتوشاپپه :)
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۹ ارديبهشت ۹۶، ۱۱:۵۴
      من اغا نیستم.خانومم:))
      کذب نگو برادر!
  • علی اسفندیاری
    دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۹۶ , ۱۹:۵۱
    بعله
    اینجانب علی اسفندیاری اعتراف میکنم چند بار این کارو کردم
    ولی همیشه اسم اون علی اسفندیاری بالا اومد
  • فاروق کریمی زاده
    سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۹۶ , ۰۰:۰۲
    من که هر وقت اسمم رو جستجو میکنم به نتیجه های خوبی میرسم :)
  • دختر خوب
    پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۹۶ , ۱۲:۵۶
    خخخخ...
    عه بهار...من وبتو شبا میخوندم...!
    اسمتم سیو کرده بودم...!
    نمدونم چرا دنبالت نکردم هیچ وقت...!
    عه بهار...^_^
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۸ ارديبهشت ۹۶، ۲۰:۳۵
      :))))
      چرا شبا؟oO
      نشناختمت:دی
  • اَسی ...
    جمعه ۲۹ ارديبهشت ۹۶ , ۱۴:۴۰
    چه منشوری هم شدی :)))
    بهار این ژستا رو نگیر، عیبه :/
    • author avatar
      Bahar alone^_^
      ۲۹ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۵۰
      شهرته وژستش!؛)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.

نویسندگان